Mijn sense zou voor de bron van Watersense gaan

staat ook al in de schappen!

mvg.
James warner schreef:Wat bedoel je eigenlijk met de kennis van Remon waarborgen? Hij is krap een seizoen eigenaar geweest van watersense. Boilies worden toch "jarenlang getest" en onder "alle omstandigheden" plus "elk watertype". Tenminste, zo wordt veel kennis vergaard. Ben benieuwd hoe dat nu tot stand is gekomen.
leon van der schelling schreef:Met alle respect voor al die andere zogenaamde boiliebakkers maar in Nederland zijn er maar een paar gasten met verstand van aas waaronder Chris,de rest doet in mijn ogen maar wat om er zogenaamd bij te horen of mee te liften op andermans kennis en succes.
Ik weet niet hoe de deal geregeld is maar Watersense zonder de kennis en inbreng van Chris is Watersense gewoon niet en zal dit ook niet worden.
"Schoenmaker blijf bij je leest",........
Op het ruime sop iets minder,maar op de lastige circuit watertjes zijn het vaak de kleine dingen die het verschil maken.
Andre Jacobs schreef:Ik niet, praat me even bij? Laatste wat ik las op het grote boze web is dat Chris op geen enkele manier zijn naam wilde verbinden aan de Polaris. Waarom dan nu een nieuw bedrijf opzetten en blijkbaar een sterk vergelijkbare (of dezelfde?) bol(len) op de markt brengen? Er is niet eens moeite genomen om een andere omschrijving te hanteren...
Kees Ouwehand schreef:Alleen Chris weet het antwoord. Jammer dan dat Chris al een tijd geleden besloten heeft hier niet meer te reageren. Te meer omdat Chris meer kan bijdragen aan een aas discussie dan de kritikasters. Tja, zo gaat dat.
Groet, Kees