Welliswaar in halve kilo's , maar dit meer om bepaalde wateren (waar ik van plan ben te gaan vissen of al inmiddels weer aan het vissen ben) uit te proberen.
Ook ga ik proberen om zelf pallets te brouwen enkeld nog even een goed basis mixje opzoeken.
Basismix bestaat uit:
1 deel maismeel
1 deel griesmeel
1 deel tarwebloem
Basis mix draait goed (letop ik mix draai en rol met de HAND , geen roltafel oid...)
Nu langzaam met boilie programma's en leesvoer hier op het forum de mix proberen uit te bereiden met o.a. lidl kruiden aldi kruiden en boni kruiden.
b.v.
Paprika poeder
knoflookpoeder
etc etc
Echter vis ik op een plas in Lelystad waar er met high visuals BETER gevangen word dan met simpel bruine bollen.
Nou wou ik proberen met Natuurproducten high visuals na te bootsen , echter vind ik NIKS op het forum over toevoegingen hiervan.
Ik weet dat er kleurstoffen zijn echter niet in Lelystad leverbaar en zelfs niet door RAVEN , gisteren daar geweest en geen bevredigend antwoord kunnen krijgen.
Via Vlemminx kon ik wel wat kleurstof krijgen maar 5,95 en dan nog eens 5,99 porto

Naja de vraag was eigenlijk dus wie weet een toevoeging liefst kruidensoort of extract , bijvoorkeur tekoop bij bovenstaande winkels ex Raven of vlemminx.
Om de bollen een vergelijkbare High visual effect te krijgen...
bvd
Edwin