Het is ook nooit goed lijkt het wel. Goedkoop, goedkoper, goedkoopst maar TE goedkoop, die kon ik nog niet

Rik koster schreef:sommige die denken dat voer alles is hebben het toaal mis ! voer is een factor in je visserij die mee speelt.maar zeker niet de belangrijkste.
1- stek keuze,bepaald water bevissen.zwemt er geen 15kg vang je geen 15kg.
2-rig en haak scherpte,vis je met een botte haak is de kans vele malen kleiner.
3-aas en dan maakt het soms vrij weinig uit wat voor aas,mijn boilies waren op.en een man die 100 meter verderop zat wilde me geen bolletje geven.hij draaide ze zelf en niemand anders viste daar mee bla bla bla.ik vertelde die vent dat ik het best vond.ik doe er wel een ganzen drol aan ! dit deed ik dus ook,en na nog geen minuut in te leggen onder het kantje vertrok de hengel. geweldigzelfs met ganzen schijt vang je vis.maar vissen sommigen liever met een bol van 15 euro de kilo.of een bol van 4 euro de kilo,lekker belangrijk ! als je maar vertrouwen in je aas heb.ik draai mijn boilies altijd zelf.daar zit mijn vertrouwen,maar als ik zo nu en dan een freezer bol koop dan vang ik daar ook mijn visjes wel mee.omdat de stek keuze gewoon de belangrijkste schakel is in deze visserij.