Nash monster squid versus MSB monster crab


Plaats reactie
Jeroen Schulte
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-04-2011 13:47

11-07-2012 10:23

Mijn broer vist met Nash monster squid boillies en vangt daar redelijk mee. Nu kosten deze boillies 29 euro per 2,3 kg. Nu zag ik dat de MSB monster crab al voor 16,95 per 2,5 kg verkrijgbaar zijn. Helaas is de info op de verpakking van de Nash boiilies slecht leesbaar, maar ik kan nog lezen dat er vismelen in zitten.

Kan iemand mij zeggen wat het verschil is tussen de Nash monster squid en de MSB monster crab? Nu heeft mijn broer al voor gevoerd en gevist met de Nash boillies kan hij dan zonder problemen over stappen op de MSB boillies? Of kan hij beter doorblijven vissen met de Nash boillies, omdat de vis daar al aan gewend is?
stefan broks
Berichten: 1085
Lid geworden op: 01-08-2008 10:34
Locatie: schijndel

11-07-2012 11:24

hallo!

monster crab is heel iets anders als monster squid.

monster squid is een soort octopus en monster crab.. ja dat is gewoon een monster krab, dus nee het is niet het zelfde.
ik heb wel met monster crab van msb gevist en best aardig gevangen! het is gewoon een prima bol! maar als je echt ongeveer het zelfde wil zou ik even door kijken!

succes er mee,

Stefan
Gebruikersavatar
Mike Verhoeff
Berichten: 752
Lid geworden op: 10-02-2004 12:09
Locatie: Nederland

11-07-2012 15:04

Gewoon lekker met de Martin SB ballekes vissen. Zeer degelijke ready's.
Nash is ook dik in orde, maar de portemonnee is na verloop van tijd niet meer 'DIK' in orde.
Jeroen Schulte
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-04-2011 13:47

12-07-2012 08:10

Blijkbaar heb ik mij nog vergist ook monster squid had monster persuit moeten zijn. Afijn ik heb toch maar een zak van die bollen gehaald, zodat ik nog even van de voerplek van m'n broer gebruik kan maken. Ga het ook maar weer eens statisch proberen.

Ik ben nog aan het overwegen om zelf een voerplek te gaan maken. Als dat door gaat dan ga ik daar de MSB boillies voor kopen. Die zijn stukken goedkoper.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

12-07-2012 16:52

bekende bollen..

vroeger wel veel mee gevist.
de monster pursuit en white chocolate van nash , monster crab en tiger peanut van MSB dan.

toch is en blijft mn favoriete ready monster tigernut (zonder chocola) van Dynamite. en activ8 ,Cell en Fusion van mainline.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Plaats reactie