Doe is een gekookte mossel aan je haak


Plaats reactie
rick schoonaard
Berichten: 549
Lid geworden op: 23-05-2003 02:00
Locatie: amersfoort
Contacteer:

21-07-2003 21:18

Ronnie duyvis nootjes ????

zekker een verkeerde interpetatie van de tijgernoot
joeri ver
Berichten: 86
Lid geworden op: 16-07-2003 02:00

24-07-2003 19:06

zijn dat gewoon mossels in zo een bakje in de frituur of moet je die eerst nog koken?
Marc Middelhoek
Berichten: 2
Lid geworden op: 20-07-2003 02:00
Locatie: Amsterdam

10-08-2003 22:17

Hmm... Als bij mij de brasem en witvis lekker actief is op me stek... dan kan ik erop wachten dat karper volgt! Ik verafwschuw brasem, met alle respect voor de gene die deze slijmzak wel wardeerd! Maar is het zo erg om af en toe een platte te moeten onthaken?(in het water natuurlijk).. Werkt witvis tegen op je karperstek.., Oké! maar bij mij is dat contra en het lijkt me een dresuurdoorbrekend aas, ik zit op een water waar de particles, en boilies gewoon bekend zijn.. en bij een boilie voerstek van meer dan 30 boilies(max!) kan ik het wel vergeten! Ik zoek nu naar een natuurlijk aas, er zit genoeg karper! waaronder ook gras! deze laatste is mijn hoofddoel een schub telt dan zeker niet als een bijvangst... maar.. laten we maar zeggen de graskarper is er de moeite waard, ik zit aan die mosseltjes te denken, kan iemand mijn vertellen hoe ik de mosseltjes op me hair krijg? voorboren? op welke plek? afstand hair-haak, haakmaat, pen/vastlood etc. etc.

Èn Pascal! kan je mij misschien wat meer vertellen over de spruitjes? ... MSN???

Verders,
Vangsuh allemaal he :razz: en niet te snel opgeven :wink:
Plaats reactie