Eiwit i.p.v hele eieren.


Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

17-07-2003 22:55

??die flessen van beko ijn goedkoper?? wat kosten die dan??...maw wat is goedkoper fles of vers?
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

17-07-2003 23:18

Wat de prijs betreft....je hebt dus wel verschillende afmetingen(gewichtsklasses) in eieren..dat zie je terug in de prijs
w.s zijn de eieren van de aldi wat kleiner van formaat?
en dan heb je natuurlijk nog
verse legkip eieren,
kooi-eieren
graaneieren,
natuureieren,
graseieren,
paaseieren..zowel geverf als ongeverfd....enkel in een bepaalde seizoen verkrijgbaar!!
etc etc etc
Hans Brinkel
Cor Blokhof

17-07-2003 23:41

Martijn,

Volgens Peter € 2,66 ex - btw voor 2 liter.

En 2 liter is ongeveer 40 eieren.

Dit is trouwens eiwit enkelt.

Groeten,

Cor
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

18-07-2003 20:32

Op 2003-07-17 21:36, schreef Cor van Steenoven:

Lukas,

Als je werkt weet je zeker wel ook wel hoe ik er aan kan komen ? :smile:


Jawel. De bakkers die bij de Beko kopen zijn lid van de coooperatieve inkoop organisatie (de Beko dus). Dat kost een bepaald bedrag (waar je heel wat pakken eiwit voor kan kopen) in het jaar. Aangezien dat voor ons karpervissers niet te doen is voor wat van die pakjes ei eens in de zoveel tijd, zijn er 2 opties.

1: Gewoon een bakker in de buurt die lid is van de Beko vragen of er niet wat te regelen valt. Via hem kopen dus. Als je gewoon betaald en die bakker er desnoods wat aan laat winnen moet het volgens mij geen enkel probleem wezen.

2: Vriendjes worden met iemand die bij de Beko werkt :smile:
Wij kunnen het kopen, bij de vestiging in Meppel iig.
Moet wel bijzeggen dat het niet de spuitgaten uit moet lopen en dat ik met een stuk of 20 pakken eiwit de deur uitga elke week. De magazijnchef zal zich zorgen gaan maken over wat die Lukas nu weer mankeert :grin:

Daarom heb ik een tijd geleden besloten om daar maar niet meer aan te beginnen. Als je het voor de 1 doet moet je het ook voor de ander doen. En officieel màg het ook niet, want het mag alleen voor eigen gebruik.

En als je toch bij een bakker wat probeert te regelen vraag dan ook eens naar het grote Bekoboek waar alles instaat wat er bij ons te krijgen is, want ik heb al eens een kapotte zak roompoeder in de vrachtwagen gehad waarvan ik dacht dat het ook niet zal misstaan in de gemiddelde boilliemix.

[edit]Wij verkopen dus niet aan particulieren. Maar je hebt o.a. in Zevenaar de firma Groback (brobanka), en nog wel meer vestigingen in het land. Die zijn niet coooperatief, en misschien kunnen particulieren daar wèl kopen.[edit]

_________________
gr lukas

vissie kump zo!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lukas Linde op 2003-07-18 20:42 ]</font>
cees de Boer
Berichten: 2
Lid geworden op: 21-07-2003 02:00
Locatie: Urk

21-07-2003 13:05

Er is een nieuw product op de markt: Boilie deeg. Men hoeft alleen ballen te maken en koken maar. Kan ook verschillende deeggeuren bij elkaar doen voor nog betere vangsten. Is getest en wie interesse heeft reageerd maar. (speciaal voor mensen die niet graag boillies willen draaien of niet kunnen.
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

21-07-2003 14:15

Cees, hoeveel verdien jij erop? Ik zie je meerdere postings doen met deze mededeling! Waarschijnlijk kan je er zelf beter van worden want je hebt verder geen postings gedaan behalve deze....