Agressief stickmixje
- Rene Schouten
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
There will be ATTITUDE.
- Lesley van Dinter
Hou ik wel van, up&down mix rainmix my cup of tea!
Gr.
Gr.
©
Ligt het aan mij of zie ik 12 minuten steeds hetzelfde? Stickje erin, hoop zuurstof en dan snel verplaatsende voedsel deeltjes op een overgens perfect gladde bodem. Met zeggen ziet er stoer uit. Of het beter is dan mijn eigen stickmix? Denk het niet. Ook ooit eens in volle overtuiging een zak veel te dure Solar Up & Down gekocht. Leek wel zand met nog iets. Maar wel met een leuke fles big-shot. Kon niet zeggen dat het nu echt verschil maakte, maar dat kan uiteraard ook aan mij liggen. En als ik een zak van dit tegenkom zal ik het uiteraard kopen. Zeker als er een fles van 1 of ander spulletje bij zit. Ik kick op flesjes.
En nu we het toch over 'sticks' hebben: Iemand al Nash Chain Reaction gebruikt? Soort frolic dat je op je onderlijn schuift en in 3 minuten oplost. Geen pva meer nodig. Erg makkelijk om mee te werken, vangt, maar ook hier weer een bezopen prijs. Tenminste ik vind 8,50 voor 550 gram oplosvoer erg duur.
(En toch weer kopen hè....)
En nu we het toch over 'sticks' hebben: Iemand al Nash Chain Reaction gebruikt? Soort frolic dat je op je onderlijn schuift en in 3 minuten oplost. Geen pva meer nodig. Erg makkelijk om mee te werken, vangt, maar ook hier weer een bezopen prijs. Tenminste ik vind 8,50 voor 550 gram oplosvoer erg duur.
(En toch weer kopen hè....)
Ook voor TV-snacks en Kant en Klare mee neem bami.
- Sven van Anrooy
- Contacteer:
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...
Geniet van mijn afwezigheid..
WC-PB: 1kg+ / 76cm
Geniet van mijn afwezigheid..
WC-PB: 1kg+ / 76cm