Radeloos.. Welk aas zou (kunnen) werken?


Gebruikersavatar
Joost Clauwers
Berichten: 34
Lid geworden op: 15-04-2011 21:24
Locatie: Nederweert

10-09-2011 09:59

Je kan ook eens proberen om je montage in een pva zak te doen, dit zal nIet zo snel in de bodem zakken omdat je zo een groter oppervlak/ volume hebt. Bij mij werkt dit prima.
Succes
Cèst la peche
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

10-09-2011 19:08

Yoran van Haren schreef:Hey, even een vraagje..

Ik heb hier Tutti-Frutti, Banana, Pineapple, Coconut, Robin Red, The Source, Pink Peach, Red Fish liggen..
Welke raden jullie aan om te soaken en waarmee?
(Heb deze overigens allemaal gewoon geprobeerd)

Heb er net een stuk of 30 Red Fish in de Ketjap gelegd om te proberen of dat wat word, aangezien de karpervangsten voor mij en me vismaat de laatste tijd erg tegenvallen. Ongeveer ~50 uur aan het water met 4 hengels totaal en maar 1 karper =(

Ben van plan om wat tijgernoten te gaan halen zeer binnenkort en die te koken kijken of dat hem wel word.

Iemand anders nog een idee van wat zou kunnen werken? We vissen op een redelijke modderbodem.

Alvast bedankt!
Yoran.


Hey, even een antwoordje..
Mocht ik met zoveel soorten boilies en zoveel uren niets vangen, dan zou ik met die boilies sowieso stoppen.
Eerst 's proberen met kaas, brood, roggebrood een beet te versieren en weer leren wat vissen is.
Op verschillende wateren die terug stap al gemaakt en freelinend, pennend of met schuiflood vrij snel resultaat geboekt.

Stop een met stereotype gedrag, de karper herkent het al langer dan wij oud zijn.. 8) :lol: en lacht zich de bollen uut de boks.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

11-09-2011 07:51

Ja maar Henk, elk boekje wat je leest hoef je maar ff een ander smakie te pakken en je vangt je weer scheel
It's okay 2 pay