pop up


Plaats reactie
Gebruikersavatar
patrick mortel
Berichten: 14
Lid geworden op: 05-07-2011 16:33
Locatie: deurne

05-07-2011 19:51

hallo, mag ik eens vragen wat het grote voordeel is van een pop up boillie, of wanneer je deze het beste kunt gebruiken.

zag laatst in een film waarin ze onderwater hebben gefilmd dat de karper alles van de bodem zuigt en de pop up daarboven zweeft, dus was de conclusie dat je beter geen pop up kon gebruiken, of heb ik dat weer verkeerd verstaan (was in het engels)


gr

patrick
Een dag niet gevist, is een dag niet geleefd
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

06-07-2011 17:29

Patrick,dat een karper op dat water niet op een popup bijt wil niet zeggen dat je ze nooit moet gebruiken.Dat verschilt totaal per water.Op het ene water vang ik de ballen uit me broek op popups en op ander water blank ik 10 dagen achter elkaar met een popup.Tevens maakt het in mijn ogen ook een verschil hoe je hem aanbied(dus je rigkeuze).Ik zou zeggen expirimenteer er eens mee op de stekken waar je vaak vist en op andere wateren 1 met een grondbol en de andere met een popup of snowman,de vangsten kunnen daarmee echt totaal verschillen.Ik had het van de week nog op een water waar ik elke stek ken en bijna alle karpers heb gevangen.De laatste tijd liepen de vangsten terug omdat er meer vissers op het water komen en die vissen allemaal met grondboilies.De aanbeten kwamen altijd pas na 2300 uur maar van de week deed ik een popup eraan(15mm pineapple) en ving er voor 2300 al 4 op de stek waar bijna nix meer vanaf kwam.Dus in mijn ogen verschilt dat echt per water want op een ander buurtwater vangt niemand met een popup en alleen maar met grondbollen.Zoals ik al zei gewoon 1 hengel proberen met een popupje je zal zien dat het een verschil kan maken.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Gebruikersavatar
patrick mortel
Berichten: 14
Lid geworden op: 05-07-2011 16:33
Locatie: deurne

06-07-2011 18:11

hallo shiffrin

erg bedankt voor dit antwoord.

ik ga het uitproberen.

je hoort het nog wel.

mvg

patrick
Een dag niet gevist, is een dag niet geleefd
Plaats reactie