Hoe word ik een attractiegoeroe?

Plaats reactie
Theo Belt

08-02-2011 20:07

Deel 1:

Ik...een leek op het gebied van scheikunde wil graag toch wat meer te weten komen over de manier waarop attractie werkt.

Ik snap dat als je een vloeibaar goedje in een bol stop, deze oplost in water en dat vriend karper dit herkent en waarneemt als een signaal. Maar hoe werkt dat proces nu exact? Hoe kan ik afwijkende vormen van attractie bereiken? Dan bedoel ik niet verschillende soorten flavour maar combinatie van ingredienten.

Deel 2:
Welke aasfirma geeft een meeste complete beschrijving van de manier waarop zijn of haar bol gedetecteerd wordt door de karper? Ik word namelijk tureluurs van al die gelikte productomschrijvingen maar mijn inziens zijn er maar weinig die mij met hun productomschrijving weten aan te zetten tot kopen.

Deel 3:
Welke lectuur, studieonderzoeken zijn er in omloop om mijzelf wat eens meer te bekwamen in deze materie? Zoals gezegd, ik ben een leek in chemische processen (helaas)
Cor Hendriks

08-02-2011 21:00

Aangezien je uit Assen komt weet ik wel een goed adres voor je. Ga eens naar Eino van BFP op een rustige dag en stel hem deze vraag. Ik weet zeker dat je een notitieboek nodig zult hebben.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Plaats reactie