beginnen met boilies maken


Plaats reactie
jordy rouschop
Berichten: 12
Lid geworden op: 04-11-2009 15:32

03-08-2010 11:15

hoi,
ik heb net al mijn spullen bij elkaar om boilies te gaan maken
ik weet dat er al heel veel recepten op internet staan maar daarvan zijn de meeste te duur voor mijn budget of ik heb gewoon geen vertrouwen in het recept
zou iemand mij een goed recept kunnen geven wat niet te duur is
ik wat bijv. aan het het denken om iets te maken met deze ingredienten bijv.
varkenmeel
maismeel
paneermeel
enz
maar weet niet echt de verhoudingen voor een goede boilie
ik wil graag rond de 2,50 zitten per kilo zonder de prijs van eieren want die leggen mijn kippen wel
het liefst geen flavour maar iets met kruiden
alvast bedankt
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

03-08-2010 11:25

viewtopic.php?f=35&t=47366&start=0

Vooral het stukje van mitsz is interessant ;)
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

03-08-2010 13:14

En anders de twee sticky's in dit subforum. Tig recepten en uitgangspunten, voorzien van al dan geen deskundig commentaar.. Zeker voor de beginner misschien eens lezen ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

03-08-2010 13:37

zijn zat topics over, en daarbij zijn die recepten zo duur dat je zelf maken kan... de supermarkt mix kost nog geen 1.10 per kilo zonder eieren.. en vangt ook gewoon goed... en geen vertrouwen in die mixen.. heb je ze wel eens geprobeerd?? er zijn mixen die al aardig wat vangsten op hun naam hebben staan dus vertrouwen kan je ze zeker wel..

verder gewoon flavours en kleurstof als je dat wil in de ah halen van dokter oetker ;) of idd gewoon de kruiden potjes pakken uit de keuken kast:P

en als je alles gewoon in kilo zakken haalt zoals je basis mix scheelt dat echt wel en ben je goedkoop uit.

en ik kan je wel een lijst sturen met goede mixen denk dat ik er rond de 100 of meer heb ;) stuur maar een pb als je ze wil..
Oja joh!!!
Plaats reactie