Stomme vraag, maar toch...... Freezerbaits regio Eindhoven?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

01-08-2010 13:30

Beetje stomme vraag misschien maar redelijk nieuw in de regio Eindhoven zit ik met het volgende, voor ik hiernaartoe verhuisde maakte ik samen met anderen boilies en er zat in mijn oude omgeving een kleinschalige boiliemaker, de laatste werkt nu voor een bedrijf en mijn nieuwe huis is de helft kleiner geworden, met een nieuwe keuken dus daar mag ik niet meer komen van mijn betere helft.

Geeft niet, freezerbaits zullen ze hier ook wel hebben, beetje gezocht en wel het een en ander gevonden maar ik zoek een betrouwbare, en daar is jullie ervaring voor nodig, niemand zal op z'n site zeggen dat hij een slechte bol maakt of toegeven dat hij opgesomde ingrediënten er niet altijd inzitten.

Ik heb nu maar een paar kilo nutrabaits ready mades gekocht, maar ik ben er niet zo kapot van, en al helemaal niet van de prijs. Dus ik zoek een goede producent van Freezerbaits in Noord Brabant die een redelijke bol maakt voor een redelijke prijs, een visbol met kruiden gaat mijn voorkeur naar uit voorlopig.
Ik zoek iemand die ze in minimaal 2 maten maakt, (ik voer met meer maten) maar vooral altijd kan leveren, ik dacht in eerste instantie aan Proline bollen gewoon via een hengelsportzaak maar ik heb al gehoord dat via die weg je soms wel 's 2 weken op je bollen kunt wachten, daar kan Proline niks aan doen denk ik, maar hoe dan ook, je staat met lege handen.

Dus het mooiste zou een goede bollendraaier zijn die een beetje voor zichzelf bezig is, ik zeg eerlijk, ik ben geen superklant (10-20 kilo p/maand) maar wel een trouwe.

Dus graag jullie input, wat bevalt, wie is goed en houdt z'n woord, en stopt ook echt in de bol wat hij rekent, en ook niet onbelangrijk, luistert naar feedback.

Ik kijk uit naar jullie reacties, alvast bedankt!

Groeten Rick
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
ron crumbach
Berichten: 453
Lid geworden op: 05-11-2007 20:39
Locatie: landgraaf

01-08-2010 16:45

Je kunt ook die van herman coenen pakken, ligt in weert dus niet zo ver van bij jou vandaan, top boilies altijd goed mee gevangen en goede prijs.
Groetjes ron
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

01-08-2010 18:22

http://www.ttbbaits.com
http://www.empirebaits.nl

2 firma's die niet duur zijn en voor elk wat wils hebben..

Die onderste bezorgt ook boven de 100 euro (= een kg of 25 al) "gratis" thuis...
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Frank Meyer
Berichten: 358
Lid geworden op: 24-09-2009 23:23

01-08-2010 19:15

Ind,Herman Coenen is een hele goede optie.Noch nooit een wanklank over gehoord en dat zegt veel!
Vissen blijven er ook lang op ''doorgaan'' zegt ook genoeg.
Mvg
Henk Kat;stel dat Joris stel..
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

01-08-2010 19:23

Bedankt jongens! Ging mij vooral om jullie ervaringen, en ook via PB komen er veel goede reacties voor Coenen binnen, ga het maar 's proberen.

Groeten Rick
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

02-08-2010 12:34

Watersense.. WF-Baits..

MTC Baits.. Niet in de buurt, maar verzend wel. Goede service ook moet ik zeggen.

En zo zijn er nog wel veel meer..
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Plaats reactie