miss is dit wel niet de meest handige plek om door te vragen naar mijn mix maar ach. Ik wilde mijn mix eens testen en ben aan het inkopen geslagen. heb een testmixje gemaakt. wilde de waarden houden op het volgende: eiwit +- 20%, vet +- 20%, koolhydraten 50% +. heb een mix gemaakt van 500 gram droog:
De mix rolde opzich best goed, maar bij/na drogen wordt het wat onsamenhangend, zeg maar. Ik wil het graag wat steviger, meer gummi-achtig zeg maar. Hoe kan ik, zonder de boel al te veel in de war te schoppen, mijn mix zo veranderen dat ik dat bereik? mijn mix is het volgende
Tarwegries: 100 gr
Maismeel: 100 gr
vismeel (72%): 50 gr lt ofzo kon ik niet vinden
Soyabloem volvet 50 gr
bambix: 75 gr albona 7 granen ofzo, leek me ongeveer hetzelfde
rijstmeel 50 gr
WB supercrabspul 75 gr kon niet de gewenste attractor vinden, maar dit leek me ook leuk spul.
zout 20 gr
beetje olijfolie, voor de rolbaarheid
4 eieren, waarvan 1 zonder dooier. afkomstig van eigen kippen

Had ik er een extra eitje bij moeten doen? moet er iets van een binder in? kan ik beter fijner meel gebruiken? ik weet het niet...Tips?
p.s.
dat wb spul maakt het btw wel dat mijn bol voor het eerst naar iets anders dan gekookt meel :p en het kreeg ook nog eens een mooie groene kleur. Kreeg overigens vrij snel een run op deze boilie. heb de vis helaas verspeeld :'(