Pastamachines
- Mike Rooze
- Contacteer:
Ik zag net een gehaktmolen paar berichten terug voor 50 euro is leuk maar ik heb graag dat het deeg vanzelf kneed en de worsten vanzelf komen.
Je gooit je meel eieren en smaakje en andere toevoegingen erin en geen vieze handen.
Heb heel internet laatst afgezocht en er 2 gevonden!
1ste is alleen in Belgie te koop de Vibell MC550 kost rond de 100 euro.
2de is van de Nederlandse fabriek Princess PR 491945 Silver PastaMachine kost 130 euro.
Princess word in veel winkels verkocht (b.v. BCC, Kijkshop en allerlei andere witgoedzaken) dus kan je vragen of ze hem willen bestellen als ie niet in voorraad is.
Is voor beide mischien wel veel geld maar die 2dehands pastamatics die overal te koop staan zijn nog duurder dus.
Je gooit je meel eieren en smaakje en andere toevoegingen erin en geen vieze handen.
Heb heel internet laatst afgezocht en er 2 gevonden!
1ste is alleen in Belgie te koop de Vibell MC550 kost rond de 100 euro.
2de is van de Nederlandse fabriek Princess PR 491945 Silver PastaMachine kost 130 euro.
Princess word in veel winkels verkocht (b.v. BCC, Kijkshop en allerlei andere witgoedzaken) dus kan je vragen of ze hem willen bestellen als ie niet in voorraad is.
Is voor beide mischien wel veel geld maar die 2dehands pastamatics die overal te koop staan zijn nog duurder dus.
Support Nederlands enige karper kwekerij!
VisKweekCentrum Valkenswaard
Valkenswaardseweg 47
5595 XB Leende
tel 040 2048377
fax 040 2019436
Valkenswaardseweg 47
5595 XB Leende
tel 040 2048377
fax 040 2019436
-
Pastamatic wordt meestal hiervoor gebruikt.
PR Schub: 2,001 kilo
PR Spiegel: 2,003 kilo
PR Spiegel: 2,003 kilo
- lust frank
- Contacteer:
Persoonlijk vind ik deze pastamatic zijn geld niet waard. Heb er destijds eentje gehad en onmiddellijk weer doorverkocht.
Vond het zonde van het geld dat ik eraan gespendeerd had.
Mvg
Frank
Vond het zonde van het geld dat ik eraan gespendeerd had.
Mvg
Frank
----------------------------------------------------
bezoek onze site en forum http://www.carpmates.be
http://www.fishing.be
bezoek onze site en forum http://www.carpmates.be
http://www.fishing.be
- Dries Jacke
Ik weet niet hoeveel deeg je in een pastamatic kan maken maar als het maar 2 kilo is, doe je dat sneller met de hand denk ik. En dat Princess ding is de menger van plastic volgens mij en dat lijkt mij niet echt sterk.
Voor af en toe een kilo'tje boilie's draaien wil het prima. Wil je per keer (en regelmatig!) 5kg+ draaien is dit niet geschikt. Heeft meestal een plastic binnenhuis en is er niet op berekend om met regelmaat te gebruiken om grotere hoeveelheden deeg te verwerken,zeker niet als je ook nog een redelijk stug deegje hebt. Capaciteit die hij heeft,blijf je kloten om bij te vullen.
-
nou ik vind een pastamatic super alleen die van princess heb je geen ene kut aan mijn maat dacht dat ie het ook goedkoop had .maar heefd hem snel aan zijn vriendin caroline gegeven hij heefd de kracht niet om het deeg eruit te persen .voor mij is er maar 1 pastamatic en dat is de simac pm 1400 m1 volgens zijn er ook oudere modellen ervan gemaakt maar simac is voor mij de nr 1 gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
- Raymon Reterink
- Contacteer:
Ben zelf ook in bezit van de pastamatic. Ik gebruik hem ook rustig voor 5kg+.
Als alles er in zit. Meeltjes, eitjes en eventueel dip dan duurt het tot ca 5 minuten voordat je het apparaat worsten kan laten spuiten. Dus gaat vrij rap. Het nadeel is de hoeveelheid per keer ca 1kg (in model 1400). Dus dat gaat minder snel. Ik vindt het wel makkelijk te behappen in je 1tje. Omdat als het apparaat kneed en mixt kan je aan het koken gaan. Ik heb een enkele keer gemixt het de handen. Is ook wel te doen maar vindt het persoonlijk zwaar. Zelfs zo zwaar dat mijn vismaat al meerdere keren een slijmbeurs ontsteking heeft opgelopen.
Ik heb geen ervaring met die princess maar voor mij is de pastamatic top en voldoende voor het geen ik draai.
Succes
Als alles er in zit. Meeltjes, eitjes en eventueel dip dan duurt het tot ca 5 minuten voordat je het apparaat worsten kan laten spuiten. Dus gaat vrij rap. Het nadeel is de hoeveelheid per keer ca 1kg (in model 1400). Dus dat gaat minder snel. Ik vindt het wel makkelijk te behappen in je 1tje. Omdat als het apparaat kneed en mixt kan je aan het koken gaan. Ik heb een enkele keer gemixt het de handen. Is ook wel te doen maar vindt het persoonlijk zwaar. Zelfs zo zwaar dat mijn vismaat al meerdere keren een slijmbeurs ontsteking heeft opgelopen.
Ik heb geen ervaring met die princess maar voor mij is de pastamatic top en voldoende voor het geen ik draai.
Succes
- Mike Rooze
- Contacteer:
Ik heb een pastamachine voor 50 euro incl. verzenden bemachtigd via marktplaats dus ga dat binnenkort eens proberen.
En inderdaad is de planning als ik ballen maak staat dat ding alweer te kneden dus dat gaat achter elkaar door.
Ik heb alleen 1 vraag wat doen jullie nadat je de ballen hebt gedraait.
Kook je de ballen of stomen of roosteren in de koekenpan of net als sate in een zakje en dan koken dus eerst in een plastic zak sealen?
Mvg, Mike
En inderdaad is de planning als ik ballen maak staat dat ding alweer te kneden dus dat gaat achter elkaar door.
Kook je de ballen of stomen of roosteren in de koekenpan of net als sate in een zakje en dan koken dus eerst in een plastic zak sealen?
Mvg, Mike
Valkenswaardseweg 47
5595 XB Leende
tel 040 2048377
fax 040 2019436
Valkenswaardseweg 47
5595 XB Leende
tel 040 2048377
fax 040 2019436
- Dries Jacke
Ik rooster ze altijd op de barbecue , ik doe er wel een groot rooster op, kun je veel tegelijk doen. En denk erom he, medium moeten zijn.........
- Mourad Aviara
Mike, bedankt voor je mededeling! Je hebt een heleboel een idee gegeven.
Ik moet daarentegen wel even zeggen dat deze topic niet bij Koffietafelpraat thuishoort.
Officieel gezien hoort het bij Materiaal omdat hier info wordt gegeven over een product, maar ik verplaats het in dit geval wel naar aas omdat het dan de juiste mensen kan bereiken (ik zet er wel een linkje van bij Materiaal)
Groetjes,
Mourad
Ik moet daarentegen wel even zeggen dat deze topic niet bij Koffietafelpraat thuishoort.
Officieel gezien hoort het bij Materiaal omdat hier info wordt gegeven over een product, maar ik verplaats het in dit geval wel naar aas omdat het dan de juiste mensen kan bereiken (ik zet er wel een linkje van bij Materiaal)
Groetjes,
Mourad
- Raymon Reterink
- Contacteer:
Mike Rooze schreef:Ik heb alleen 1 vraag wat doen jullie nadat je de ballen hebt gedraait.
Mvg, Mike
Ik kook ze in een frituurpan gevult met water

- Raymon Reterink
- Contacteer:
Mourad Aviara schreef:
Groetjes,
Mourad
Ook niet in AAS waar deze nu staat

- Mourad Aviara
Raymon, even opnieuw lezen 

- Mike Rooze
- Contacteer:
Pastamachine bericht was eigenlijk voor de koopjeshoek bedoelt naar aanleiding van de gehaktmolen.
Sorry mijn fout kwam er een dag later pas achter dat ik verkeerd zat.
Mvg, Mike.
Sorry mijn fout kwam er een dag later pas achter dat ik verkeerd zat.
Mvg, Mike.
Valkenswaardseweg 47
5595 XB Leende
tel 040 2048377
fax 040 2019436
Valkenswaardseweg 47
5595 XB Leende
tel 040 2048377
fax 040 2019436
- Raymon Reterink
- Contacteer:
Zie het al maar vindt de link naar Aas kloppen.
Maar so bee it
Maar so bee it

-
Mike Rooze schreef:Ik heb een pastamachine voor 50 euro incl. verzenden bemachtigd via marktplaats dus ga dat binnenkort eens proberen.
Mvg, Mike
koken voor normale en magnetron voor pop ups en dan doe ik bij het koken nog smaakmakers zoals vanile (suiker) of siroop ligt eraan wat voor ik maak
weet je wat het is
zonder hengels geen vis
zonder hengels geen vis
-
iemand al ervaring met die princess pastamachine??????????
Better to rule in hell, then serve in heaven.
- Mike Verhoeff
Er is er maar één de beste: Pastamatic 1400!
groetjes
groetjes
-
ja dat weet ik maar dat vraag ik niet 

Better to rule in hell, then serve in heaven.