Enterprise tackle


Plaats reactie
Tim van Anrooy
Berichten: 368
Lid geworden op: 25-08-2006 19:24
Locatie: Maastricht

29-01-2008 18:48

Hallo,

Graag zou ik jullie meningen horen over enterprise tackle, vangen jullie met deze aas vervangers?? Graag hoor ik jullie meningen over deze producten....

Gr, Tim :wink:
Moore means moore!
Gebruikersavatar
dennis van den hoven
Berichten: 187
Lid geworden op: 31-10-2005 20:54
Locatie: waddinxveen

29-01-2008 20:58

Ik neem aan dat je het over die lichtgevende maiskorrels hebt.Elke imitatie van Baits kan mij geen 100% vertrouwen in mijn aas geven.Geloof altijd al in zo vers mogelijk en de juiste attractie en samenstelling.Je zal er heus wel vis mee vangen,maar zal het uitsluitend inzetten in echt uitzonderlijke omstandigheden.

Gr.Dennis
karpervissen=wachten op iemand die je nooit eerder gezien heb
Tim van Anrooy
Berichten: 368
Lid geworden op: 25-08-2006 19:24
Locatie: Maastricht

30-01-2008 10:32

Ja,

Zo dagt ik er eigenlijk dus ook over, ze hebben ook niet alleen lichtgevende maiskorrels, maar ook fluo mais, nep boilies, fluo pop-upsn nep brood, nep garnalen, nep maden, nep lunchworst enz.

Nog meer reactie's??

Gr, Tim

p.s. ik denk wel dat ik het eens ga proberen :roll:
Moore means moore!
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

30-01-2008 11:20

glow in de dark mais to the bone!!!!!! :P
geweldig spul man.
als je er niet mee durft te vissen dan zou ik alleen die nep maden kopen glow in de dark die kun je heel mooi als boilie stop gebruiken 8)
voor de rest heb ik er vorig jaar me pr mee gevangen.
ik vis haast nooit meer zonder maar ik vis het dan altijd wel in combinatie met echt aas.
bijvoorbeeld 2 tijgernootjes en dan een zoon maisje.
of vierkant gesndede boilie met daarboven een halve enter prise boilie met daarop weer een maisje.
ik ga het ook nog een keer proberen met alleen nep mais kijken of dat werkt.

groete
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

30-01-2008 15:06

heb er ook al tamelijk karper mee gevangen,groot klein in combinatie en zonder.
probeer gewoon dan heb je een eigen stelling.anders stuur me een pb tje stuur ik je wel enkele expl op gratis natuurlijk.een hengel met en een zonder beetje creatief wezen.heb ook de boilie,s.
m.v.g ron.
breek me de slurf niet open
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

30-01-2008 15:57

hier 2 fotos hoe ik er mee vis

Afbeelding
ziet er mischien wat raar uit maar ik heb me pr ermee gevangen en nog een aantal andere vissen dus heb hier 100 procent vertrouwen in.
en hij komt ook nog mooi over eind te staan net als een snowman 8)

Afbeelding

en nog een moooitje waar ik al een aantal vissen opgepakt heb.

groeten
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

30-01-2008 18:33

niemand geen commentaar joh :-?
Tim van Anrooy
Berichten: 368
Lid geworden op: 25-08-2006 19:24
Locatie: Maastricht

30-01-2008 18:41

Jawel het ziet er lomp uit :wink: maar als de karper het lekker vind, dan maakt het niks uit toch 8)
Moore means moore!
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

31-01-2008 08:25

Stefan,

Ook ik vind het geheel er behoorlijk lomp uitzien als ik eerlijk ben. Maar het gaat om de mening van de karper en niet die van de visser.

Zelf heb ik al een behoorlijke hoeveelheid vis gevangen op het aas van Enterprise. Vooral op de standaard gele of fluo-gele maiskorrels heb ik al een flinke hoeveelheid vis gevangen. Deze maiskorrels viste ik dan vak vaak met korreltjes pop-up over een bedje van partikels, single hookbait of tussen wat boiliekruim. Er zijn echter meer mogelijkheden zoals een korreltje plastic combineren met een echte korrel mais om zo een uitgebalanceerd aasje te krijgen. Daarnaast gebruik ze ook nog wel eens zoals veel mensen een pop-up gebruiken voor een snowman. Als visueel labeltje en als contra voor het haakgewicht. Probeer het gewoon maar eens.
Daarnaast heb ik ook leuk gevangen met de pop-uppellets tussen de tompoes variantjes. Misschien dat ik daar nog wel een keer meer over kwijt wil. :wink:
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Plaats reactie