knoflookolie


Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

23-10-2007 12:28

Mannen dit is niet echt ON-Topic lijkt mij.
Dat de ene karperaar meer vangt dan een ander. Who cares.
Maar om zo elkaar af te katten om de vangsten :cry:

Het belangrijkste is volgens mij dat je plezier aan je hobby hebt of het nou met readymades is of homemade lijkt mij niet het belangrijkste.

Ik zelf vindt het gewoon leuk om wat te vangen en ben wel zo ingesteld dat als ik deze op mijn zelfmaak ballen vang het mij meer voldoening geeft. Maar er zijn voldoende goede readymades voorhanden lijkt mij.

Als er nog mensen die aanvullingen hebben met betrekking tot knoflookolie graag.
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Jan Peter Teerling

23-10-2007 13:26

De knoflooktenen niet te lang in de olie laten staan,anders wordt de olie 'ranzig'.

Als je toch een olie gaat maken denk ook eens aan;paar blaadjes Laurier,takje Rosemarijn,Thijm,Kruidnagel,Basillicum,Dille,Salie,Bieslook,Vanille stokje,paar peperkorrels,wat citroen/sinaasappelschillen./zest. :D
(Kruiden het liefst vers!)


En Sebastiaan opscheppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppuhrt ! :wink:
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

23-10-2007 15:13

Sander Benjamins schreef:Zal het daar aan liggen....
Denk het niet, juiste tyd op de juiste plek is naar mijn mening het aller belangrijkste.
En of je dan met home-made, goede readys of wat dan ook zit te vissen is bijzaak.
En als je vist waar grote vissen zitten, kom je ze vroeg of laat altijd tegen.

MVG




Wil je mij niet zo napraten?


:D
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

23-10-2007 15:22

Jan Peter Teerling schreef:De knoflooktenen niet te lang in de olie laten staan,anders wordt de olie 'ranzig'.

Als je toch een olie gaat maken denk ook eens aan;paar blaadjes Laurier,takje Rosemarijn,Thijm,Kruidnagel,Basillicum,Dille,Salie,Bieslook,Vanille stokje,paar peperkorrels,wat citroen/sinaasappelschillen./zest. :D
(Kruiden het liefst vers!)


En Sebastiaan opscheppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppuhrt ! :wink:



Sommigen hier zijn echt net jehova's.........voet tussen de deur, en zweren bij home made ballen.

Bij deze heidense barbaar gaat dat er dus niet in.
Het grappige is dat sommigen hier zeggen het gewicht niet belangrijk te vinden. Mijns inziens kun je dan beter zsm een plateautje kopen, een grote bak met maden, en lekker gaan wedstrijdvissen.....:lol:


Maar beste meneer Teerling --> ouwe stropert --> vriend,
Ga nou eens wat doen aan die avatar van je man, dat is NOT done hier............;)

:lol:
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

23-10-2007 15:36

Sebastiaan, jij bent de laatste die ik na wil praten, en trouwens wil jij Dhr. Sterckx niet zo na praten..
Wees trouwens blij dat er nog iemand serieus op jouw reageert..
En als je op mij doelt dat grote vissen mij niet interreseert heb je dat ook mis, het is geen middel om jouw standpunt te bekrachtigen..(ik durf het wel tegen je op, met die grote vissen van je) :lol:
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

23-10-2007 15:37

Roel Derkse schreef:
sebastiaan de Roode schreef:Doe dat nou niet joh.
Of had je dit jaar ook 34 dertigers, en 3- 21.5kg+ vissen van 6 verschillende wateren in 1200 effectieve visuren?


Neem mij ook eens een keertje mee vissen! Ik vang nooit wat met mijn homemade bollen!

Groeten,

Roel



Deze eens proberen dus..............

Afbeelding

Bestel ze direct maar............
http://www.raven.nl/nl/producten/karper ... es_garlic/


Goedkoop en effectief

Vangse!
Laatst gewijzigd door sebastiaan de Roode op 23-10-2007 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

23-10-2007 15:38

Maar verder Sebastiaan, ben ik het soms nog met je eens ook...
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

23-10-2007 15:39

How would you like to suck my balls?

:D





Ist trouwens nog wat daar in Assen aan het Wilhelminakanaal?
Herinner me een karperwedstrijd in 1998 waaraan 100 koppels meededen en er 400 hengels in 3 kilometer kanaal lagen ( achter de pomp a28) en er kwamen 2 dikke grashappers af van zeker 10 pond.....op stek 1. Gingen die jongens er ff met een nieuwe tent vandoor..........


:lol:
Laatst gewijzigd door sebastiaan de Roode op 23-10-2007 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

23-10-2007 15:41

Beetje lul, de rest is kloten..
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

23-10-2007 15:43

Wilhaminakanaal ligt naar mijn info bij Eindhoven..

Maar idd 1 x p/jaar zit het vol met 100 homojongetjes bij ons aant kanaal..
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

23-10-2007 15:45

Noord Willemskanaal dan?

Achter de pomp aan de a28


:lol:

"Dressuurstek" man

Ik zou het met home made ballen proberen, dan ga je zeker aantallen vangen! whahahhaha
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

23-10-2007 15:47

Klopt, das is de plaatselijke afwerkplek!! :D
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

23-10-2007 15:52

Wij hebben ze weggekickt hier aan de a28. Dus nu zitten ze allemaal in Assen aan het kanaal?

Boven Zwolle is namelijk alles "Economisch achterstandsgebied".......
Die afwerkplekken worden zeker ook nog gesubsideert door de gemeente Assen?

:lol:
Jan Peter Teerling

23-10-2007 15:52

Sebastiaan,
Ik ben het in grote lijnen met je eens..Mss zijn al die wateroplosbare
hnv bladieblala boilie's wel zwaar overrated.. :roll:

Laat er nu net eens een klein maartje (kunnen) wezen..Zou je daadwerkelijk niet beter/meer gaan vangen op dat plekkie waar je normaal ook vist en je je obesitas patiënten trekt?

Zouden er een aantal (grote) heren/dames niet je boilie links hebben laten liggen als er een wat lekkerder/attractiever hapje lag..

Ik weet het niet,wat ik wel weet is dat ik graag vis met boilie's waar ik vertrouwen in heb..En het liefst op een water en plekje waar ik normaliter die zoetwatervarkentjes kan verwachten..
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

23-10-2007 16:00

Economisch achterstand, :lol: Ach ja, wij hebben hier weer andere dingen he..

Ow en die homo's hebben wij naar Fryslan verwezen.. hek erom en klaar..
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

23-10-2007 16:09

Jan Peter Teerling schreef:Sebastiaan,
Ik ben het in grote lijnen met je eens..Mss zijn al die wateroplosbare
hnv bladieblala boilie's wel zwaar overrated.. :roll:

Laat er nu net eens een klein maartje (kunnen) wezen..Zou je daadwerkelijk niet beter/meer gaan vangen op dat plekkie waar je normaal ook vist en je je obesitas patiënten trekt?

Zouden er een aantal (grote) heren/dames niet je boilie links hebben laten liggen als er een wat lekkerder/attractiever hapje lag..

Ik weet het niet,wat ik wel weet is dat ik graag vis met boilie's waar ik vertrouwen in heb..En het liefst op een water en plekje waar ik normaliter die zoetwatervarkentjes kan verwachten..


Je bent het heel vaak met me eens en kiest als stand alone toch partij voor een sukkel als ik. Je hebt ook een toffe avatar, en daarom ben je vanaf vandaag ook mijn "1e KW-online digitale- vriend in dit uberkritische board vol experts. Hulde voor Teerling..............eindelijk iemand met wie ik me kan meten......vooral met die avatar scoor je bij mij.

Afbeelding



Maar nu ff to the point:
Denk jij aan een andere vrouw als je sex hebt met je huidige vrouw?



;)
Gebruikersavatar
Remko Berendsen
Berichten: 671
Lid geworden op: 26-10-2006 20:25
Locatie: Westervoort

23-10-2007 17:45

Man man als je nu eens naar je eigen postingen kijkt he!!!!

Dan zie je meteen dat je alleen maar ruzie maakt hier op het forum!!!!!

Dat je misschien 34 30+ers gevangen hebt kan mij niks schelen en het zegt ook niks en het dubbele is ook makkelijk haalbaar.

Maar ik vind alleen maar franse vissen van je dan vind ik het al helemaal niet meer bijzonder!!!

Ook ik mag niet klagen met mijn vangsten maar ik ga er niet mee opscheppen dat is gewoon pure arrogantie.

Het gaat er meer om om van welk soort water je ze vandaan haalt en uit welk land en dat je dat jaar in jaar uit lukt een goed jaar hebben we allemaal wel een keer.

Kijk dat ik de boillie's van X2 DE GROOTSTE MEUK VIND OOIT GEMAAKT dat is mijn mening en die zal niet snel veranderen.

Ik doe graag het hele spelletje zelf de boillie's draaien daar haal ik meer voldoening uit dat is nu eenmaal mijn ding.

En dat je nu dat toppic over didam er weer bij haalt zegt meer over jou dan over de gene uit die omgeving.

Ik heb daar gemeld dat de controle erg groot is na erg veel klachten van omwonenden en dat niet alles wat er zwemt groot is.

Puur om de mensen te waarschuwen voor ze bekeurd worden en ja de mensen daar zijn apart dat weet ik ook maar ik vis er nooit.

Doe er mee wat je wilt dit is mijn mening en wat jij er van denkt kan mij echt geen ene reet schelen.

met vriendelijke groet
remko berendsen
Gebruikersavatar
Mitchel Bruinsma
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-10-2004 22:56

23-10-2007 19:41

Woehaha..! :lol:

Mooi man, die gefrustreerde zelfdraaiende cybervissers!

Ik mag 'm wel die Seb... :P :P :P
¤¤¤PROOST¤¤¤
Jan Peter Teerling

23-10-2007 20:02

Sebastiaan,
Ik ben geëerd dat ik jou ttb kwo makker ben!! :lol:

Is die laatste vraag een trickquestion?Kan je wel vertellen dat ik dr soms één of meerdere bij fantaseer,hangt maar net van de dag van de week af.. 8)

Remko,take it easy take a Sissy :wink: Leven en laten leven,al had hij 300 30+ gevangen en 50 40+ prima toch?We scheppen we allemaal niet eens een beetje op?(Daar zijn we per slot van rekening vissers voor en zal het gezegde 'visserslatijn' wel vandaan komen :D )

Ik snap dat niet,eerst de discussie of msb goede boilie's zijn nu is het X2.. :-? Gewoon mee vissen waar jij mee wil vissen en vertrouwen in hebt.Ben je ontevreden of denk je dat je met iets anders meer gaat vangen,koop/maak je toch een ander zakkie?Het kan nooit eens kwaad wat anders te proberen,geef je het geen kans zul je het ook niet weten.Nooit geschoten is altijd mis,toch?

Feit is dat crapboilie's meestal de dikkere vissen opleveren.Uitzonderingen daar gelaten.

Het kan er mee te maken hebben dat ze langer blijven liggen omdat kleinere vis en brasem er minder in geintresseerd zijn.Kan ook met de dieet behoeftes van doen te hebben.Wie het weet mag het zeggen.
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

23-10-2007 20:03

..... :-?
Laatst gewijzigd door sebastiaan de Roode op 23-10-2007 20:14, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

23-10-2007 20:05

Remko Berendsen schreef:Man man als je nu eens naar je eigen postingen kijkt he!!!!

Dan zie je meteen dat je alleen maar ruzie maakt hier op het forum!!!!!

Dat je misschien 34 30+ers gevangen hebt kan mij niks schelen en het zegt ook niks en het dubbele is ook makkelijk haalbaar.

Maar ik vind alleen maar franse vissen van je dan vind ik het al helemaal niet meer bijzonder!!!

Ook ik mag niet klagen met mijn vangsten maar ik ga er niet mee opscheppen dat is gewoon pure arrogantie.

Het gaat er meer om om van welk soort water je ze vandaan haalt en uit welk land en dat je dat jaar in jaar uit lukt een goed jaar hebben we allemaal wel een keer.

Kijk dat ik de boillie's van X2 DE GROOTSTE MEUK VIND OOIT GEMAAKT dat is mijn mening en die zal niet snel veranderen.

Ik doe graag het hele spelletje zelf de boillie's draaien daar haal ik meer voldoening uit dat is nu eenmaal mijn ding.

En dat je nu dat toppic over didam er weer bij haalt zegt meer over jou dan over de gene uit die omgeving.

Ik heb daar gemeld dat de controle erg groot is na erg veel klachten van omwonenden en dat niet alles wat er zwemt groot is.

Puur om de mensen te waarschuwen voor ze bekeurd worden en ja de mensen daar zijn apart dat weet ik ook maar ik vis er nooit.

Doe er mee wat je wilt dit is mijn mening en wat jij er van denkt kan mij echt geen ene reet schelen.

met vriendelijke groet
remko berendsen


Kalm kerel,
Waar hoor je mij opscheppen dan? Arrogantie?

- Dus Schumagger is geen goeie formule 1 coureur?
- Ajax won in 1995 de champions league vanwege geluk, en geen goed voetbal.......?
- Lance Armstrong was geen goeie wielrenner, want zat vies aan de dope?
- Sebastiaan de Roode uit Zwolle heeft een topseizoen en vangt gigantisch veel schitterende vissen.........


Nee ze waren allen arrogant!

Je staat stijf van de afgunst.....
Je had ook kunnen zeggen; "Goed bezig, mooie vissen man!"



;)
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

23-10-2007 20:10

sebastiaan de Roode schreef:Doe dat nou niet joh.
Of had je dit jaar ook 34 dertigers, en 3- 21.5kg+ vissen van 6 verschillende wateren in 1200 effectieve visuren?

Vast niet in de nevelhorst haha :P




Hey Sebastiaan,

Kerel, mooie vissen man ! En dat meen ik, we zijn en blijven allemaal jagers en hoe vaker hoe groter hoe beter..!


Maarrrrrrrrr: Ik durf een weddenschapje met je aan te gaan:

Over 1 jaar vind je de resultaten van dit jaar al niet bijzonder meer. Je leert in zo'n jaartje vis rossen zoveel bij.. dat je het volgend jaar dunnetjes over zal gaan doen. Waarschijnlijk doe je er dan maar 800 uur over. :D

Pak je op ieder water alleen de periodes dat het loopt...

Ik vind 1200 uur nog best veel voor 37 30-ers. En gezien al je vistrips naar Frankrijk is 3 veertigers echt niet bijzonder. Heb het met m'n maatje al binnen 6 uurtjes op een ochtend gehad. Leuk hé opscheppen :lol: :roll:

Groetjes,

Michiel

P.s. X2 ready's to the bone !!!!!!!! 8)
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

23-10-2007 20:17

6 veertigers en +/- 30 30ers (tel kwijt geraakt) in 4 nachten!


(of mag ik niet meedoen?)



haha
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

23-10-2007 20:22

Jan Peter Teerling schreef:Sebastiaan,
Ik ben geëerd dat ik jou ttb kwo makker ben!! :lol:

Is die laatste vraag een trickquestion?Kan je wel vertellen dat ik dr soms één of meerdere bij fantaseer,hangt maar net van de dag van de week af.. 8)

Remko,take it easy take a Sissy :wink: Leven en laten leven,al had hij 300 30+ gevangen en 50 40+ prima toch?We scheppen we allemaal niet eens een beetje op?(Daar zijn we per slot van rekening vissers voor en zal het gezegde 'visserslatijn' wel vandaan komen :D )

Ik snap dat niet,eerst de discussie of msb goede boilie's zijn nu is het X2.. :-? Gewoon mee vissen waar jij mee wil vissen en vertrouwen in hebt.Ben je ontevreden of denk je dat je met iets anders meer gaat vangen,koop/maak je toch een ander zakkie?Het kan nooit eens kwaad wat anders te proberen,geef je het geen kans zul je het ook niet weten.Nooit geschoten is altijd mis,toch?

Feit is dat crapboilie's meestal de dikkere vissen opleveren.Uitzonderingen daar gelaten.

Het kan er mee te maken hebben dat ze langer blijven liggen omdat kleinere vis en brasem er minder in geintresseerd zijn.Kan ook met de dieet behoeftes van doen te hebben.Wie het weet mag het zeggen.


1117 post met inhoud en karkter geschreven, door een gepassioneerde maar toch ook wel naughty karpervisser............! Wijsheid geconbineerd met pure Hollandse logica

Eindelijk 1 die het snapt.
Ook zo 1 die droomt van meerdere "voerplekken" op "Hotspots", om ze zodoende stuk voor stuk heerlijk af te romen met z'n "crap boilie"
(en toch geweldige resultaten)

Ik zie mezelf en mijn setje op die avatar.......en besef dat ik niet alleen ben......Wat is het ook een heerlijk jonk, die Teerling.......

Bergen karma voor jouw gast :)
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

23-10-2007 20:26

Michiel Pilaar schreef:
sebastiaan de Roode schreef:Doe dat nou niet joh.
Of had je dit jaar ook 34 dertigers, en 3- 21.5kg+ vissen van 6 verschillende wateren in 1200 effectieve visuren?

Vast niet in de nevelhorst haha :P




Hey Sebastiaan,

Kerel, mooie vissen man ! En dat meen ik, we zijn en blijven allemaal jagers en hoe vaker hoe groter hoe beter..!


Maarrrrrrrrr: Ik durf een weddenschapje met je aan te gaan:

Over 1 jaar vind je de resultaten van dit jaar al niet bijzonder meer. Je leert in zo'n jaartje vis rossen zoveel bij.. dat je het volgend jaar dunnetjes over zal gaan doen. Waarschijnlijk doe je er dan maar 800 uur over. :D

Pak je op ieder water alleen de periodes dat het loopt...

Ik vind 1200 uur nog best veel voor 37 30-ers. En gezien al je vistrips naar Frankrijk is 3 veertigers echt niet bijzonder. Heb het met m'n maatje al binnen 6 uurtjes op een ochtend gehad. Leuk hé opscheppen :lol: :roll:

Groetjes,

Michiel

P.s. X2 ready's to the bone !!!!!!!! 8)


Mij hoor je niet zeggen dat ik de beste ben, tuurlijk is dat bullshit.
Kom op met die foto's dan, pik :p