Nieuwe Proline Readymade Boilies Wintermix Kelp & Peach


Gebruikersavatar
Sander Raaijmakers
Berichten: 311
Lid geworden op: 07-10-2006 20:01
Locatie: Mierlo

09-10-2007 15:26

Heeft al iemand ervaring met deze bollen?
Te mogen leven is een gunst. Te weten hoe is een kunst.
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

09-10-2007 20:05

Sander,

Ik heb afgelopen winter met de Freezerbaits van deze smaakcombinatie gevist en dat heeft mij zeker geen windeieren gelegd..
Diverse mooie vissen heb ik er op gevangen!
Als je de mogeijkheid hebt om Freezers te nemen zou ik dat zeker doen. De readymades zullen echter ook vangen hoor :wink:

Groeten Bart
Gebruikersavatar
Sander Raaijmakers
Berichten: 311
Lid geworden op: 07-10-2006 20:01
Locatie: Mierlo

09-10-2007 20:34

jah ik ben wel van plan om readymades te pakken omdat ik niet in een keer 50 kilo hoef. maar ik zal ze deze winter wel eens testen bedankt voor het antwoord
Te mogen leven is een gunst. Te weten hoe is een kunst.
Gebruikersavatar
Sander Raaijmakers
Berichten: 311
Lid geworden op: 07-10-2006 20:01
Locatie: Mierlo

09-10-2007 20:37

wat is er mis met het antwoord van bart?
Te mogen leven is een gunst. Te weten hoe is een kunst.
Jan Peter Teerling

09-10-2007 20:46

Het lijkt erop dat men tegenwoordig geen vraag meer over aas -en boilies in het bijzonder- kan stellen zonder topicvervuiling van karpervissers die -iets- met een merk hebben.
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

09-10-2007 21:08

Jan Peter,

Het klopt inderdaad dat ik een band heb met Pro Line.
Die jongen vraagt echter of er mensen zijn die ervaring hebben met dat aas.
Ik heb afgelopen winter de hele winter en een deel van het voojaar met dat aas gevist.
Heb ik dan minder recht om deze jongen een eerlijk antwoord te geven omdat ik verbonden ben met de betreffende aasfirma?
Ik denk dat ik heel goed objectief een antwoord kan formuleren om deze jongen op weg te helpen zonder op die manier reclame te maken. Hij komt zelf immers aanzetten met het merk en de soort boilie..
Overigens ben ik het er wel mee eens dat niet onderbouwde reclame wat mij betreft wel gebanned mag worden van dit forum.


Groeten Bart
Gebruikersavatar
Sander Raaijmakers
Berichten: 311
Lid geworden op: 07-10-2006 20:01
Locatie: Mierlo

09-10-2007 21:10

oke allemaal grote mensen praat dus maar toch bedankt bart...

sander
Te mogen leven is een gunst. Te weten hoe is een kunst.
Jan Peter Teerling

09-10-2007 21:26

Bart,
Het gaat om objectiviteit..Dan kun je m.i.z geen objectief antwoord geven over een merk, als je een band hebt met een merk,simple as that.

En je hebt,zo als je zelf al aangeeft,niet met het zelfde aas gevist.
Zelfde flavour wil niet zeggen zelfde aas.

Wel eens een emmertje ready's van PL opengetrokken Bart?

Dan hoef ik jou niet uit te leggen dat deze gummyballen o,o zullen uitlekken.Iets wat zeker in de winter niet geheel onbelangrijk is!

En er zit een 'klein' verschilletje,tussen freezers en ready's..

Zelfs met een zakje zure Dave Thorpe bollen kun je resultaat krijgen,of het de gewenste is.. :roll:
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

10-10-2007 01:04

Ik wordt door mijn iegen bol gesponsort hoor je mij toch ook niet over
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

10-10-2007 09:40

Jan Peter Teerling schreef:Bart,
Het gaat om objectiviteit..Dan kun je m.i.z geen objectief antwoord geven over een merk, als je een band hebt met een merk,simple as that.

En je hebt,zo als je zelf al aangeeft,niet met het zelfde aas gevist.
Zelfde flavour wil niet zeggen zelfde aas.

Wel eens een emmertje ready's van PL opengetrokken Bart?

Dan hoef ik jou niet uit te leggen dat deze gummyballen o,o zullen uitlekken.Iets wat zeker in de winter niet geheel onbelangrijk is!

En er zit een 'klein' verschilletje,tussen freezers en ready's..

Zelfs met een zakje zure Dave Thorpe bollen kun je resultaat krijgen,of het de gewenste is.. :roll:


Nou ik heet geen Sterckx van de achternaam en wordt (helaas) niet gesponsord maar heb wel goede resulateten geboekt met de bovenstaande combinatie. Ik baalde er alleen van dat onze Eddy in een artikel de wintermix kelp peach combinatie aanprijst. Je hebt altijd van die pipo's die daar dan mee gaan vissen op de stek naast je...elk voordel heb zijn nadeel zullen we maar zeggen.

:)
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

10-10-2007 10:32

Beste Sander,

Ook ik heb goede ervaringen met de wintermix - peach, als je meer vragen hebt dan mag je me altijd een mail of PB sturen natuurlijk.

Beste Jan-Peter,

Sander vraagt hierboven naar ervaringen, niet naar een objectieve mening. Ook betrokken personen van een bepaald merk kunnen hun ervaringen met een bepaald aastype delen op het forum. Hier is in mijn ogen niks mis mee. Hoeveel waarde je als forum gebruiker aan zijn antwoord hecht is natuurlijk aan jouw eigen beoordeling. Ik zie dit ook niet als reclame maken, maar als een persoon vooruit helpen. Wat wel een groot probleem is op het forum is dat er vragen gesteld worden over merk a en er gereageerd wordt door merk b, c, en d omdat a rommel zou zijn en ze toch zeker met die boilie zouden moeten vissen. Deze reacties zijn in mijn ogen wel ongepast. In mijn ogen is jouw felle reactie richting Bart van ook ongegrond, maar goed, dit is dan weer mijn mening natuurlijk.
mvg

Bart van den Hurk
Jan Peter Teerling

10-10-2007 12:57

Remon,
Wat wil je nu zeggen met je post??

Theo,
Je hebt het over de ready's of de freezers?

Beste Bart,
Hij vraagt ervaringen van de ready's niet de freezers

Sander wil graag een visje vangen deze winter..Ik heb deze boilie's
in mn handen gehad,en zijn 10x niks (de ready's!).Om ze dan maar aan te prijzen van "ja zijn prima boilie's" is m.i.z bull.Een héél klein beetje verstand heb ik nog wel van aas,om dat te kunnen beoordelen.
M.i.z help je Sander absoluut niet vooruit met deze stuiterballen.

Ik denk zelfs dat een krab ze nog niet van de hair zou kunnen krijgen.

Objectief ben je als je geen binding met een merk hebt,en ook met andere merken aas vist.Zo kun je dingen objectief vergelijken en de beste aanraden.

Zou je je mond ook optrekken als je geen goede ervaringen had gehad met deze knikkers,en je eigen merk in discrediet brengen?

Als je een mega goede knikker van een ander merk weet vd winterse omstandigheden?

Laat het antwoord op die laatste 2 vraagen maar zitten,lijkt me duidelijk dat je je sponsorship niet kwijt wilt.. :wink:

En ik vind juist het probleem dat mensen die een binding hebben met een merk,een artikel van dit merk gaan promoten.

Zijn de foto's in de bladen,met een het merk op de onthaakmat,pet,trui,polo,muts en t-shirt niet genoeg?
Laatst gewijzigd door Jan Peter Teerling op 10-10-2007 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

10-10-2007 13:12

En dan geen antwoord geven op topic 'wat te doen tegen krabben'..
Ik weet het al; Proline Ballen!! :wink:
Harald Bremmer

10-10-2007 13:15

Sander Benjamins schreef:En dan geen antwoord geven op topic 'wat te doen tegen krabben'..
Ik weet het al; Proline Ballen!! :wink:



nee daar werken alleen mijn boilies tegen.

30 euries de kilo :D
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

10-10-2007 13:16

Niet genoeg, Ik koop al geen enkel blad, doordat bepaalde vissers zo graag hun merk promoten..Als ik in een artikel lees van bv: ''Mijn pro-line ballen doen het weer'' of van ''Mijn fox krijst het uit'' ben ik er al weer vreslijk flauw van..
Zelfs vissers die ik altyd hoog had zitten beginnen er al mee.

COMMERCIE, daar draait het om..
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

10-10-2007 13:17

Gaan wij zaken doen Harald :lol: of ga je me sponsoren, Ik zal overal je merk noemen.... :D
Harald Bremmer

10-10-2007 13:19

Sander Benjamins schreef:Gaan wij zaken doen Harald :lol: of ga je me sponsoren, Ik zal overal je merk noemen.... :D


jezus word jij nu ook al commercieel?

chemical-x rules!
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

10-10-2007 13:20

Harald,

Ze zijjn trouwens weer gevlogen die ellendelingen, ik heb er geen last meer van..
Maar begin alvast maar te draaien voor volgend jaar!!
Harald Bremmer

10-10-2007 13:23

bedankt voor de info,

dan kan ik ontwaken.....

hoef ik niet meer die dure anti-crab-attack-bolie meet in te zetten....


maar de supersonic vengmachine's

8) 8) 8) 8)

wat koorts al niet met een mens doet. :oops:
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

10-10-2007 13:24

Harald, Ik ben een en al uithangbord..
Mijn petje staat vol, ook mijn auto en boot staan geheel in het teken van Commercie(Ik heb net zo'n pak als de courours in de F1)Je hebt me vat wel eens zien lopen int HOGE NOORDEN!!
Oftewel MEDIAGEIL
Harald Bremmer

10-10-2007 13:28

ow ben jij dat???



hmmmmmmmmmmmmm.........
nee hoor... die sponsor ik niet.
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

10-10-2007 13:30

Jezus man, en ik had nog wel een prominent plekje vrij gehouden op mijn pak..

:( :( :(
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

10-10-2007 13:39

Bremmer,

Mainline fusion boilies, pellets, Oil Dip, stickbaits, Peee Veeee Aaaaj, Glug....


Was het toch?
:lol:

Groet,
Frank
Harald Bremmer

10-10-2007 13:43

nee iets veel vetters!!!!!!


Afbeelding