Iedereen, althans vele vinden het een aanrader. Vooral het najaar, maar ook op de moeilijke wateren. Nnu schijnt het zo'n goeie aantrekkingskracht te hebben... Waarom gebruikt niemand het dan als het maar (6eure per 500 gram kost en je MAAR 10 gram per kilo nodig hebt)
Nu ben ik het dit jaar ook eens gaan proberen, evenals de welbekende lt enz vismelen. Nu schreeuwt iedereen zo geweldig hierover... Maar raar maar waar vang ik met me oude trouvit, en haringmeel meer dan met de LT vismeel. Over afgelopen jaar maar 5 vissen op deze ingredienten. MEt de vismelen die ik voorheen viste, ving ik me soms gek genoeg gewoon scheel en had slapeloze nachten. Ligt dit nu aan de LT-vismeel, of aan de betaine die er ook elke keer doorheen zat? Dus is dat betaine wel zo aantrekkelijk voor onze beschubde vriend? Ik kan er nit veel over zeggen, alleen negatief! Dus ik hoop dat er andere zijn die ook ervaringen hiermee willen delen!
Nu blijf ik er toch stug mee doorvissen (LT-vismeel etc. dan) maar nu ga ik het eens in combi met andere ingredienten proberen en eens kijken wat dat voor effect geeft. Iemand met suggesties, ideeen of wat dan ook.. Gooi het eruit en laat het, niet alleen voor mij maar ook voor de (toekomstige) andere vissers interessant zijn.
Alvast bedankt!