joe,s carp baits.


Plaats reactie
Gebruikersavatar
rory van wagensveld
Berichten: 23
Lid geworden op: 26-04-2007 10:48
Locatie: nijmegen

03-05-2007 09:05

hallo allemaal,ik wilde ivm de goedkopere prijs,ivm mijn budget eens met boillies van joe,s carp baits gaan vissen,heeft iemand ervaring met deze boillie??
En is het verstandig mais bij te voeren,aangezien ik vaak hoor,dat de karper daar juist van schrikt,en het met gevaar associeerd,omdat het al zo lang gebruikt word.....of is dit puur persoonlijk???vangse allemaal,en bedankt...
Een dag niet gevangen,is een dag niet geleefd!!!
Gerrit Hees

03-05-2007 09:46

eeh dit is het vangsten topic? hoort dit niet onder aas

maar dat mais afschrikt is niet waar ik vis 9 van de 10 keer met mais en zowat al me vangsten zijn met mais. Ik denk persoonlijk eerder dat de ronde vorm van bollies afschrikken maar dat is mijn mening.
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

03-05-2007 11:12

Is verplaatst naar aas!

Groet,

Edward
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

03-05-2007 11:27

Ik was laatst in hengelsport centrum nijmegen, daar lagen die bollen idd.
Het viel me op dat ze ook in 5 kilo en meer verpakkingen verkocht werden.
Ik stelde daarop de vraag aan de verkoper waarom liggen hier veel van die bulk verpakkingen en bijna geen voer (ollie's en extra's) om zelf boillie's temaken (was op zoek naar wat ollie's) zijn antwoord er op was ow dat kan kloppen want hier in nijmegen gebruiken ze veel ready made's en bijna geen zelf gemaakte.
Daarop stelde ik weer de vraag van waarom promoten jullie het zelf maken niet, en zorgen jullie voor een groter arsortiment aan voer en bestands delen.
Hij zei tegen mij dat verkoopt gewoon weg niet.
Als het klopt wat verkoper zegt, zou ik de boillie dus zelf gaan maken de aanschaf van een spuit en plank(en) is éénmalig iets meer maar kan je vertellen geeft je hoop meer plezier dan zoon crap boillie van E.F.T Joe's carp baits.
Hing trouwens ook nog een zure conserverings lucht overheen.

PS: heb ze jaren geleden ook wel eens gebruikt uit noodzaak , resultaten bleven uit :oops:
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Plaats reactie