freezerbaits VS readymade proline


Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

21-01-2003 17:28

Wel iets, maar niet veel Harald. Kwalitatief is het dezelfde boilie met dezelfde voedingswaarde. De ready is voor het instant gebruik en korte (2 a 3 dagen) voercampagnes en de freezer is voor het lange termijn werk.

De boilies waar jij mee vist zijn dit nu freezers zonder conservering of ready's met conservering. Is mij wat onduidelijk. De boilies kunnen mensen niet bij ons kopen (Al zijn het er veel die het ook proberen, of niet :smile: ), Er zijn nu een 40 tal winkels die de vriezers standaard op voorraad hebben liggen en bij de rest kan je ze bestellen (dit noem ik dus niet sommige). Hoe lang blijven jouw boilies goed buiten de vriezer(houdbaarheidsdatum), is namelijk interessant om te weten.

Hoe bevallen ze trouwens? Al goede resultaten gehad?

mvg

Bart van den Hurk
HansPeter van Ee

21-01-2003 18:13

Heren

Sinds twee maanden vis ik met bevroren boilie's van de firma Bert's Snoeppaleis.
De resultaten op deze bevroren bollen zijn ongelofelijk.
Toch gebeurd het wel eens dat ik blank.
Meestal blijkt dan achteraf dat er anderen vissen en voeren met bevroren bollen van KS, Carps Choise, Proline en FM-bait.
Dat zegt natuurlijk genoeg over de kwaliteit van deze bevroren bollen.

met zelfdraaiende groet

HPE
Gebruikersavatar
Henri van der Wal
Berichten: 730
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00
Locatie: visPASloo
Contacteer:

21-01-2003 18:28

Wat zijn de kosten als "Carp Choice" mijn eigen mix voor mij draait? Ik had ze gemailt maar nog geen antwoord ontvangen...
Meldpunt Spiegelkarpers Fryslan : spiegelkarpersinfriesland@live.nl
http://www.ksnregiofryslan.nl

http://www.sunrisebaitservice.com - Quality Carpfood
Arnold Haandrik

22-01-2003 16:50

Alsof ik het je ingefluisterd heb:
Zelf heb ik precies de zelfde ervaringen daarmee,ready's heel goed voor instant succes(zie artikel frankrijk)en de freezers voor het langere werk.ze hebben me jaren vis opgeleverd.
Dan de verdelers van jullie;zelf kom ik niet veel verder als Dave. :smile:
dat het er nu al zoveel zijn wist ik niet.

De boilies waar ik mee vis zijn zelfgedaaide,dus geen conserveringsmiddel.
de ready's die ze produceren worden ook niet geconserveerd.Ik had zaterdag in Veghel ff met Koos gesproken,ik had ook het een en ander bij,en ik heb zn vermoeden dat het hier niet bij zal blijven. :wink:

Dan de resultaten tot nu toe:
ik heb sinds ik alles thuis heb nog maar twee keer kunnen vissen door het extreme weer en mn werk.
op de ZW een nacht gezeten 2 verspeeld en een handtas! gevangen.

op het Kempisch (6/7)een kleintje en een brasem.
.in mijn" seizoen van"zal ik alles uitgebreid uitleggen voorzien met een hele aparte introductie en mn voortgang in NL Belgie Duitsland en Denemarken.even geduld nog. :wink:
Ik hoop van donderdag tot zaterdag op het KK te kunnen vissen,het weer zit al weer een heel end mee nu mijn werk nog.
ik las ergens dat je de "verplichting" weer hebt dus ik zie je in Zwolle denk ik wel.babbelen we ff bij.

groeten,
Harald.





<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Harald Hendriks op 2003-01-25 19:34 ]</font>