freezer baits


Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

03-02-2006 11:52

klopt Ray
Chris Gabriele

03-02-2006 11:55

je kan wel een smile geven Mitsz, maar je begrijpt het geloof ik niet.

3 weken in een gesloten zak goedhouden gaat niet...misschien zichtbaar, maar dat is uiterlijk.
De kwaliteit is dan ver beneden peil.

Je hoeft dus geen freezers te verkopen, gewoon drogen en de mensen kunnen ze gewoon bewaren zonder vriezer :lol:

Als je het dan in een donkere zak verpakt en niet invriest heb je dus nog minder verlies.

En dat zonder suikers en zuren, top!

Kwaliteit rules :lol:
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

03-02-2006 11:58

Nu leg je me alweer woorden in de mond...ik heb het niet gehad over suikers en zuren en niemand weet wat ik in mijn aas doe, want de recpturen heb alleen ik.

Nu moet je echt beleefder gaan worden
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

03-02-2006 11:59

Ray,

je hebt een persoonlijk bericht
Chris Gabriele

03-02-2006 12:02

Geachte heer v/d Kamp,

Suikers en zuren waren een vb hoe je kan remmen.
Ik twijvel niet aan jou kundigheid mbt aas.

Ik heb er 6 jaar studie op zitten en weet ook wel waar de klepel hangt.

Het is een discussie en dan wordt er iets geroepen wat vragen oproept.
Zelf vind ik het niet meer dan normaal dat er dan vragen worden gesteld.

gr Chris.
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

03-02-2006 12:04

mischien kun je dan gewoon de vraag van de topicstarter beantwoorden in plaats van mij lastig te vallen met gehannes wat nergens over gaat....

ik beschouw mezelf nu klaar met jou en concentreer me liever op constructiever zaken.

tabé
Chris Kroesen
Berichten: 677
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

03-02-2006 12:05

mijn vriezerbaits blijven ook 1 maand lang goed, in een vacuumzak door de slager verpakt. ( alleen heb je dan wel vierkant ballen, maar dat maakt niet zoveel uit )
Chris Gabriele

03-02-2006 12:22

mischien kun je dan gewoon de vraag van de topicstarter beantwoorden in plaats van mij lastig te vallen met gehannes wat nergens over gaat....

ik beschouw mezelf nu klaar met jou en concentreer me liever op constructiever zaken.

Helemaal gelijk Mitsz, als producent ben je kwetsbaar lijkt mij en is het al lastig om op het board te posten en iets los te laten waar je vragen over krijgt.

Afwijken van een posting is niets nieuws Mitsz, ook als het lastig wordt het af te kappen.

Ik zal niet meer reageren op postings van jou en aangezien jij ook niet echt beleefd bent naar mij toe had iki beter moeten weten.

Zwem maar door in je boilie materie en streef je eigen waarheid na.

Mijn zegen heb je.
Chris Gabriele

03-02-2006 12:28

ik zal hem wel een antwoord geven Mitsz...

heb jij al op zijn vraag gereageerd eigenlijk, buiten je opmerking?
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

03-02-2006 12:35

Chris,

lees dit topic nu eens zorgvuldig na en kijk eens naar het verloop. Alle antwoorden die je gaf waren op vragen van jezelf. Je houdt een monoloog, waarbij ik centraal sta en het is mij volslagen onduidelijk waarom je dit doet.

Je doet het vaak en ik krijg nu dus al een aantal mailtjes van mensen, die vragen wat jij nu precies van mij wil....Het valt dus blijkbaar op....Kun jij dat even beantwoorden.

Ik voel me helemaal niet kwetsbaar.

Jij bent toch de boilieproducent? Je hebt ladingen aan apparaten staan om boilies te draaien.....draai je die alleen voor jezelf? Stuur eens een offerte naar Waterland Baits van wat dat draaien bij jou kost joh...misschien wil ik ze wel door jou laten draaien....

Nu heb je het dus voor elkaar gekregen om het topic van Wim te doorspekken met je eigenbelang, waardoor hij dus geen fatsoenlijke vragen beantwoord krijgt en dat nog wel van de man die er NL het meest van weet en dat ben jij.

Dus als je zegt dat je het niet direct op mij hebt voorzien dan geloof ik je niet, omdat je een vraag op jouw vakgebied volkomen negeert, om mijn uitspraken "even recht te zetten". Ik beschouw je op dat vlak nu geheel door de mand gevallen en vraag je dan ook gewoon te gaan doen.

ajuus
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

03-02-2006 12:47

chips
kanenmeel
Chris Gabriele

03-02-2006 13:26

Een monoloog omdat ik benieuwd ben hoe iets kan, als er iets geroepen wordt en geen antworden krijg.

Dat ik vaker op jou discussie rereageerd heb is omdat er onwaarheden in staan, waar jij op zich niets aan kan doen.
Ik probeer het voorzichtig te benaderen naar jou toe omdat het een lastige materie is zoals jij het benaderd.

Er komt wat bij kijken en aangezien het een discussie board is reageer ik.

In principe wilde ik je helpen....neem jou vraag op het board over enzymen...dat die je aas verder verteren.
Ik leg meteen uit dat zoiets niet zomaar kan en bespaar je tijd in je zoek tocht naar de perfecte bol...zoals jij je vaak uitdrukt.

Kwetsbaar ben je in de zin van tegen argumenten.
Jij hebt een bol die onder alle omstandigheden 3 weken in gesloten zak houdbaar is...ik reageer daarop omdat ik mij afvraag of je weet wat er in de bol zich afspeelt en prat op kwaliteit gaat.

Enige jaren geleden heb ik al discussies gehad over predigested vismeel, krill ed...ook mbt houdbaarheid.
Het is dus geen onbekend terein voor mij.
Ook op het werk hebben wij ingredienten die vatbaarder zijn.

Op het discussie board zouden mensen samen moeten werken om verder te komen en kan je verder komen in een zoek tocht.
Maar dan moet je wel openstaan voor argumenten en willen.
Voor mij is het geen probleem als mensen in fabeltjes willen geloven, ik betaal er niet voor en vis er niet mee...het woord vertrouwen is belangrijker.
Een ieder heeft hier zijn specialiteit en houdbaarheid van producten is er een van mij.


Bedankt voor de eer dat ik boilie producent ben, helaas zijn de machines niet mijn eigendom en ga ik draaien voor hengelsport winkel alhier.
Dus als je een offerte wilt ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Daar komt bij dat ik afspraken gemaakt heb over het draaien.
Geen kwantiteit maar kwaliteit en het voordeel is dat ik geen dagen hoef te draaien en het een hobby kan blijven.

Over door de mand gevallen Mitsz, jij bent de aasgoeoe en zal dat blijven.
Ik benader dingen voorzichtig, misschien had ik dat niet moeten doen?
Stuur een zakje bollen, ik hou ze 3 weken in de zon en zal je eens een analyse toesturen...

Overigens heb ik nog wel een opmerking voor je en die wil ik graag via het board doen.
Ik heb van meedere mensen gehoord dat jij de aminol, die ik in mijn bezit heb, anders vind smaken en twijvelt aan het product.

Amino's zijn smaak bepalend in sommige gevallen.
Daar de aminol in mijn bezit 12% meer amino's bevat is inderdaad de smaak anders...maar je kan er zuiniger mee omspringen voor het zelfde resultaat....dat is het voordeel van een specificatie.

Overigens heb ik nergen op de site reclame gemaakt voor producten die ik in mijn bezit had.

ajuus
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

03-02-2006 14:15

het mag dicht hoor..... :(