Ben bekend met de vloeibare vorm van melasse.
Iemand bekend met melasse in vaste vorm? (korrels of koek?).
mvg
Hans Brinkel
melasse korrel
- Hans Brinkel
- Contacteer:
- Wil Jeurninck
- Contacteer:
Hans,de oplostijd van melasse korrels is heel kort,ze lossen heel snel op tot schilfers.
Is een brasem trekker eerste klas maar wil in de wintertijd nog wel eens voor een verassing zorgen.
Verwerken onder boilies heb ik ooit eens gedaan maar kon geen voordelen vinden tenopzichte van de vloeibare vorm,eerder anders om,de vloeibare vorm is gewoon veel makkelijker te verwerken en is ook zoeter.
De korrels is gewoon samengeperst pulp wat overblijft bij de bieten verwerking.
Met de koek heb ik geen ervaring maar als ik me niet vergis is dat gewoon een grote vorm van de pellet.
Is een brasem trekker eerste klas maar wil in de wintertijd nog wel eens voor een verassing zorgen.
Verwerken onder boilies heb ik ooit eens gedaan maar kon geen voordelen vinden tenopzichte van de vloeibare vorm,eerder anders om,de vloeibare vorm is gewoon veel makkelijker te verwerken en is ook zoeter.
De korrels is gewoon samengeperst pulp wat overblijft bij de bieten verwerking.
Met de koek heb ik geen ervaring maar als ik me niet vergis is dat gewoon een grote vorm van de pellet.
- Rick Boerboom
Bij de hengelsportzaak waar ik kom hebben ze melasse in poedervorm, ligt bij het witvisvoer. Het heeft een donker bruine kleur. Ik heb er echter geen ervaring mee. Het is dus wel gewoon in de hengelsportzaak te koop. Ik denk dat witvissers het ook wel gebruiken door het grondvoer.
-
Ook wel biete pulp pellet. Het restant van de melasse persing, logischerwijs minder aantrekkelijk. Het is een vrij grote donker grijze pellet.
grtn Lex
grtn Lex
Als je er maar vertrouwen in hebt.
- Hans Brinkel
- Contacteer:
Heren,
Kwam erop via deze site:
http://www.carp.be/html/nederlands/overzicht_karpersite.htm
Zie tips>aas&recepten
In wezen een dermate simpel recept..en dat sprak mij nou net aan
Bedankt voor de input
gr