Kryston Ambio


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn de Boer
Berichten: 350
Lid geworden op: 03-12-2005 19:52

06-12-2005 21:03

Ik heb een tijdje terug zo'n flesje Ambio gekocht van Kryston.

Nu staat er geen dosering op en bij welke smaak/mix je dit het best kan gebruiken. :-?

Wie kan mij vertellen hoe deze amino precies werkt in de bol?
en de dosering? :roll:
Gebruikersavatar
hans van keijzerswaard
Berichten: 52
Lid geworden op: 24-02-2002 01:00
Locatie: vught
Contacteer:

07-12-2005 20:17

Hoi Martijn,

Ambio is een produkt wat er vooral voor zorgt dat er voor de karper veel goede voedingstoffen uit je boilie vallen te halen. Het zit dus vol met proteinen die voor de karper zeer smakelijk(bv lever en mild)en makkelijk te verteren zijn(pre digested). Het heeft dus een zeer hoge eet me factor. In Engeland waar dit spul vandaan komt wordt het ook gebruikt om mensen die aan ondervoeding lijden weer op de been te krijgen. Ook voor je aas heeft het een grote meerwaarde omdat het in relatief hoge hoeveelheden gedoseerd kan worden, en het voor de karper dus makkelijk te onderschijden is. Het is zelfs zo dat Ambio niet kan worden overgedoseerd, maar dat de prijs hier wel voor zorgt.
Je kan het in princiepe toepassen in iedere mix die maar denkbaar is. Het enige waar je rekening mee kan houden is dat je minder, of geen leverpoeder in je mix hoeft te gebruiken als je met Ambio werkt.

P.S. Ambio is nu al weer een jaar verdwenen uit het pakket bij Kryston.
Dus kijk wel dat je fles goed dicht zit, en dat hij bij je winkel niet in de etalage heeft gestaan ofzo.
Heb je er nog twijfels bij, kan je mij de fles gewoon terugsturen, en ik zal hem kosteloos vervangen tegen een fles Nutramino (Nutrabaits). Dit is het zelfde produkt. Of als het je goed bevalt, wat ik wel zal denken moet je in het vervolg hierop overstappen(het is nog goedkoper ook). Ook heeft Nutrabaits ook nog een licht zoet versie voor mensen die er van houden om met zoet te vissen.

Ik hoop je hier mee voldoende van dienst te zijn geweest.....

Groeten

Hans.
Hans Hanegraaf
Berichten: 160
Lid geworden op: 30-01-2002 01:00
Locatie: den bosch

09-12-2005 17:32

Hans , een zoete versie van Nutamino?
onder welke naam wordt dat verkocht?
groeten Hans.
Gebruikersavatar
hans van keijzerswaard
Berichten: 52
Lid geworden op: 24-02-2002 01:00
Locatie: vught
Contacteer:

10-12-2005 02:57

Hoi Hans,

Multimino, is Nurtramino, maar dan met een klein percentage toegevoed fruit cajouser.

Groeten,

Hans...
Gebruikersavatar
Martijn de Boer
Berichten: 350
Lid geworden op: 03-12-2005 19:52

11-12-2005 22:57

okee bedankt voor de info, dit is namelijk op geen enkele site te vinden en inderdaad op de kryston site staat ook geen Ambio meer.

Hans: Mijn flesje ambio is zeker nog goed(gister pas open gemaakt), maar ik ben wel geinteresseerd in dat spul van Nutrabaits. Overigens ook zeer geinteresseerd in meerdere aasproducten van dat merk.
Waar kun je dit ergens (betaalbaar) uithalen dan behalve het uit Engeland te laten komen??
(een vriend van me heeft namelijk een paar weken terug 110 euro moeten betalen voor een setje voer,pellets,boilie(mix) en nog wat spul+ verzendkosten vanuit Engeland)

maarjah ik ben pas 17 en wil dus ook nog graag wat geld overhouden om op zaterdagavond een biertje te kunnen gaan drinken....


Martijn
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

12-12-2005 22:38

hey, martijn..
http://www.carpstore.nl

mvg,fred
Gebruikersavatar
hans van keijzerswaard
Berichten: 52
Lid geworden op: 24-02-2002 01:00
Locatie: vught
Contacteer:

13-12-2005 13:47

Hoi Martijn,

De Nurabaitsprodukten zijn gewoon voor iedere winkelier te bestellen.
Ook al zou je maar een flesje, bv Nutramino willen hebben is dit geen enkel probleem. Mocht je winkelier het niet zien zitten, kun je altijd nog ff contact met mij opnemen, en zal ik zelf kijken wat ik kan doen.
En met de prijzen van veel Nutrabaits producten valt het echt wel mee hoor, er zitten alleen ook duurdere produkten bij waar dan vaak weer de nadruk op gelegd word. Aan de andere kant kent het pakket toch ook echt relatief goedkope spullen.

Groeten,

Hans
Plaats reactie