dynabite readymade partikels


Gebruikersavatar
Rob Borjans
Berichten: 857
Lid geworden op: 29-08-2002 02:00
Locatie: Landgraaf

02-10-2002 14:36

dat zeg ik

moet je er ook maar ene hebben
Gebruikersavatar
Jeroen houdijk
Berichten: 682
Lid geworden op: 11-09-2002 02:00
Contacteer:

02-10-2002 18:03

Waarom heb je een diepvries of conserveermidel nodig voor particles?

Het moet juist gaan stinken! Ook als je alleenavondjes vist kun je gerust een emmer met bereidde particles een paar weken laten staan. Zijn jullie soms bang dat jullie vieze handjes krijgen? Het haakaas kun je met twee vingers pakken en met een handoek in de buurt overleef je dat wel. voor het voeren is een voerschep heel handig, ook i.v.m. vieze handen.

mijn voerschep past trouwens niet in zo'n miniscuul potje...

groeten Jeroen
Arnold Haandrik

02-10-2002 20:34

wie zegt dat het moet stinken?een vis ruikt er toch bar weinig van.
Gebruikersavatar
Rob Borjans
Berichten: 857
Lid geworden op: 29-08-2002 02:00
Locatie: Landgraaf

03-10-2002 10:10

hoy jeroen,

ik heb ook graag dat mijn aas stink maar er is verschil tussen stinken en stinken!!!!
ik vis meschien nog maar 1 keer per maand( door omstandigheden) en als ik mij tijgers in een emmer laat staan zijn ze na een week toch behoorlijk zuur!!! en dat is niet de bedoeling!! en dat zure "stinken" ben ik geen fan van!

en trouwens soorten zoals hennep kun je dus niet te lang laten staan want die zijn heeeel erg snel zuur!


groeten rob
mark hofman.

12-10-2002 21:03

ik heb zelf de tijgers 1 keer gebruikt op een water waar tijgers verboden zijn. ik ving die nacht 1 vis op tijgers en 4 vissen op boillies. Tijgers waren er al geintroduceerd! als je zelf tijger klaar maakt dan kan je veel beter slijm krijgen. het beste is als je echte snot in je emmer heb zitten en dat is bij die 'readytijgers niet' ze zullen ongetwijfeld werken maar zelf fabriceren is beter!

met kokende groet,

mark
marc westenberg
Berichten: 14
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: amsterdam

29-10-2002 22:14

Goedenavond
Wat me telkens opvalt als er ovcer een produkt word gepraat dat men meteen begint te zeuren dat de prijs zo hoog (helemaal met aas) is maar goed het zal wel aan mij liggen. Ik heb de particles van dynamyte baits de laatste paar keer gebruikt in frankrijk. Ik had ze als backup meegenomen voor het geval ze niet op boilies zouden reageren. Ik vond het ideaal op het moment dat ik ze nodig had waren ze meteen voorhanden en de kwaliteit is uitstekend net als de vangsten trouwens.
Voor een voercampagne zijn ze wat duur maar als back-up in bv frankrijk vind ik ze perfect.

Met vissende groet

marc

ps tommy hoe staat het leven???
marc westenberg
Berichten: 14
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: amsterdam

29-10-2002 22:34

Goedenavond
Wat me telkens opvalt als er ovcer een produkt word gepraat dat men meteen begint te zeuren dat de prijs zo hoog (helemaal met aas) is maar goed het zal wel aan mij liggen. Ik heb de particles van dynamyte baits de laatste paar keer gebruikt in frankrijk. Ik had ze als backup meegenomen voor het geval ze niet op boilies zouden reageren. Ik vond het ideaal op het moment dat ik ze nodig had waren ze meteen voorhanden en de kwaliteit is uitstekend net als de vangsten trouwens.
Voor een voercampagne zijn ze wat duur maar als back-up in bv frankrijk vind ik ze perfect.

Met vissende groet

marc

ps tommy hoe staat het leven???
Daan de korte
Berichten: 59
Lid geworden op: 07-05-2003 02:00
Locatie: hillegom

13-05-2003 22:43

wacht ff hoor Tommy, wie geen particles kan klaarmaken mag er ook nie mee vissen, echt onzin dat er zoveel karpers starven door slecht geweekte/gekookte particles denk je dat die karperaars er nix van weten ofzo?
Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

14-05-2003 19:00

Heren,

Met de particals van dynamite is niks mis ik heb er mooie resultaten mee geboekt. alleen ze zijn wel vrij prijzig. 12.50 per fles

Met PB verbroken groet

Patrick
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

15-05-2003 09:42

Heren,

Over de kwaliteit kan ik niet oordelen. Wat ik wel ongelofelijk knap vind is het marketing technische gedeelte. Je moet het maar verzinnen om mais tegen 10 keer de prijs verkocht te krijgen.

Duur? Nee ik vind van niet. Wie het niet voor elkasar krijgt om een kilo particles te fabrieken, betaalt de hoofdprijs maar.

Makkelijk? Ja. Als backup of als je ineens eens een paar uurtjes met een particle aan de slag wilt.


Zelf heb ik nu een paar kilo particles in de vriezer. Daarnaast een paar blikjes mais en tuinbonen in de kast.

Met de groe(n)ten van

Klaas