Pro-logic baitrange.


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

15-05-2005 09:37

Ik vroeg mij af of iemand al ervaring heeft opgedaan met de nieuwe aaslijn van Pro-logic? Hiermee doel ik op de boilies, pop-ups en de dips/flavours.
Ik moet zeggen dat ik het er erg goed uit vind zien, goede structuur en samenstelling, verschillende diameters. Pop-ups zijn ook identiek aan de groundbaits en de flavours sluiten er ook perfect op aan.

Ik ben benieuwd naar de reacties, zowel postief als negatief.

Nadeel vind ik de prijs van de boilies in 2,5 kg verpakking, maar ik weet ook niet of ze het echt terugbetalen.

Met afvragende groet,
Denny
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

16-05-2005 11:42

Beste Danny,

Ik zou niet weten hoe dat aas nu is, Maar als het net zo goed is als het in het verleden was dan is het heel goed aas (voormalig Danisch Delight) was toen destijds heel goed aas een aantal jaar geleden.

Sorry dat ik niet meer voor je weet.

Succes ermee.
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

16-05-2005 15:32

Je hoeft je niet verontschuldigen voor mij. Ik heb ook wel in het verleden met aas van Danish Delight gevst, omdat ik wel eens in Denemarken op vakantie ben. Werkte bij mij ook prima mar ik wist niet dat het dit opvolgde. Volgens mij bestaat Danish Delight toch gewoon nog?

Maar als dit zo zou zijn en er niets veranderd is qua samenstelling, dan moet het nog goed aas zijn. Ik heb trouwens alleen met pop-ups gevist van Danish Delight.

Heeft er iemand anders nog ervaring, ook met de Danish Delight?

Denny
Gebruikersavatar
koen bril
Berichten: 895
Lid geworden op: 07-11-2005 16:22
Locatie: lutten
Contacteer:

20-11-2005 20:30

DD-bait is een goede boilie je vangt met alle smaken wel karper. Ik heb ook al boilies gedraait met hun flavour alleen nog niet mee gevist.
Plaats reactie