flavour van UCP


peter andrae

26-10-2005 07:20

Chris de flavours van cypro zijn op EA basis ook nutrabaits heeft flavours op deze basis in zijn programma staat bij hun wel op het etiket of het ook zo is dat kan jij beter weten dan mijn persoontje is niet mijn vakgebied,ik moet er van uitgaan dat wat er op het etiket staat ook werkelijk in het flesje zit,en als dat niet zo is dan zit ik abuis, :roll: genaait is een beter woord.


Ruud stil aan de overkant :lol:kan ik er wat aan doen dat je niks ruikt had je het flesje maar open moeten draaien 8),of er is iets mis met je neus misschien te lang boven een andere flavour fles gehangen,volgens mij vroeg je om een alternatief nou vis ik zelf ook met de flavours van UPC en heb al diversen mixen gevist en tot nu toe leuk op gevangen :oops: ik dacht eigenlijk dat het over een flavour voor de winterperiode ging hihi even apeldoorn bellen.


:wink: mvg peter.
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

26-10-2005 07:35

Ruud,

Wat ik al zei... Ik maak niet altijd gebruik van flavours en zoek het liever in additieven zoals kruiden...
Mocht ik een flavour gebruiken, dan kies ik voor een scopex flavour, omdat deze al goed bekend is bij de vissen en deze nog steeds veel vis opd e kant trekt.

Als ik ga voeren op een water en ik ga flink voeren, an wil ik niet dat ik met een flavour vis waar jan en allemaal ook mee vist.
Dan kies ik ervoor om mijn boilie een label mee te geven in de vorm van kruiden.
Chris Kroesen
Berichten: 677
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

26-10-2005 12:01

ruud, ik heb veel gevist met de green zing flavour van ultra carp products, in combinatie met milk b sweetner vloeibaar + poeder zoetstof ervan, ruikt en proeft als een suikerspin op de kermis, nou de karpers zijn er wild val, vooral dikke spiegelkarpers!!! heb nooit problemen gehad met de flavours van ucp, heb er al verschillende soorten gebruikt zowel zoet als vis flavours, allemaal top pruducten, ik doe altijd flavour door me boilies, het geeft je aas meerwaarde vind ik persoonlijk.

dus mensen vissen jullie maar lekker zonder flavour in je boilies, dan doe ik het lekker met flavour, anders doen dan anderen zeggen ze toch altijd????
Gebruikersavatar
Ruud Rustenburg
Berichten: 335
Lid geworden op: 01-09-2005 10:52
Locatie: oudenbosch

26-10-2005 13:06

oké chris,

bedankt voor je reactie!!! :wink:

ik ben ook van plan om meer producten van ucp te proberen, condensed milk is gewoon een hele zachte flavour in tegenstelling tot bvb vis of fruit flavours die bijna altijd heel sterk ruiken.....

:wink:
Carphunting!!! Just My Way Of Life!!!
peter andrae

26-10-2005 15:45

Ruud ik wou je alleen maar helpen ook omdat het over UPC ging ik heb al diversen mixen van hun gevist en ze bevallen mij prima.

cinnamonmix in combi met een spice of pinda flavour.


Big Red fish mix monstercrab of squid flavour.


Red Birdy fish mix kan je diversen flavours op inzetten.


malay spicemix malay flavour.


Heb met Chris al een tijdje geleden een pb,tje uitgewisselt over de flavours van UPC nog voor jij deze topic opstarten dus zo stil is het niet aan de overkant.


Het is gewoon vaag wat de oplosbasis is het enige wat op de flesje,s van UPC staat is,schudden voor gebruik en 3 tot 5 ml toevoegen op 500 gram thats it.


Wens je veel plezier toe met de producten van UPC zal wel lukken ook al ruik je soms niks :lol:.


mvg peter.
bart pieck
Berichten: 302
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: kampen
Contacteer:

26-10-2005 18:16

zal ik het andwoord maar even geven dan :P

ik vis nu vanaf 2003 met ucp ben er prima te spreken over

gevist met de birdy vis extrem fruit malay spice big red vis met greenz ing melay spice strabery ice cream en ping zin en peach melba en cinamon mix met hazelnoot en black pepper

vis nu momenteel alleen nog met de fruit mix prima spul en de flavours zijn naar mijn wete op olie bassis dus met de winter moet je er niet teveel van ingooien de power palants doen het ook super
peter andrae

27-10-2005 00:54

Bart zijn alle flavours van UPC op oliebasis weet je dat heel zeker.
bart pieck
Berichten: 302
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: kampen
Contacteer:

27-10-2005 09:07

naar mijn weten zijn ze niet op clyserol bassis mischien een aantal op alcehol maar dat weet ik niet zeker de meesten zijn zoals ik beschrijf maar voor de winter zou ik gewoon een goeie power plalant nemen met een goed lopende winter voerstek is flavour over bodig :P
tenzij je instant gaat zitten tja ethyl alcehol of olie met een imulsifer