Regelmatig heb ik grote hoeveelheden eieren nodig... rara waarvoor
Weet iemand een eikipboer in regio Zeewolde waar ik de 'afgekeurde' eieren kan opkopen?
Het gaat om ca. 400 ei per keer..
Als iemand een telefoonnummer van een betreffende boer kan geven... SUPER!
eier adresje regio zeewolde best groot
Ronald,
Wat ik je wel kan vertellen is dat bij mij op het werk kosten 30 eieren 2,50 euro en wat ik ook nog weet is dat er in nijkerkerveen een eierhandel zit en daar kosten 400 eieren (ik heb gehoord) in de buurt van de 25 euro die eierhandel is van de bunt meer zou ik op dit moment niet weten. Ik zal wel is even informeren op mijn werk.
spreek je snel
groeten
Wat ik je wel kan vertellen is dat bij mij op het werk kosten 30 eieren 2,50 euro en wat ik ook nog weet is dat er in nijkerkerveen een eierhandel zit en daar kosten 400 eieren (ik heb gehoord) in de buurt van de 25 euro die eierhandel is van de bunt meer zou ik op dit moment niet weten. Ik zal wel is even informeren op mijn werk.
spreek je snel
groeten
- Niels Schouten
Inderdaad een zeer nuttig topic. Ook voor mij zijn de eitjes onderhand een behoorlijke kostenpost aan het worden. Goede adressen zijn altijd welkom !
Heren
Bij deze een adres voor eieren!!
Van den Bor pluimveeslachterij Te nijkerkerveen
Amersfoortseweg 118
Een doos eieren (bevat ergens tussen de 300 en 400 eieren)
kost tussen de 20 en 25 euro
groeten
Amersfoortseweg 118
groeten
- Niels Schouten
Binnenkort maar eens een doos halen daar. Hoef ik me niet te vervelen van de winter.
janwillem hilverts schreef:Heren
Amersfoortseweg 118
groeten
1 doos bevat 360 eieren jw
huidige markt prijs = 9ct pst
Jacco,
dat kan best kloppen. ik houd me namelijk niet met de verkoop bezig, heb alleen ff het een en ander geinformeerd meer niet.
NOG EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID! DE EIEREN KAN JE ALLEEN OP VRIJDAG KOPEN VANAF 2UUR 'S MIDDAGS TOT S'AVONDS 6 UUR. MOCHTEN JULLIE EEN ANDER ADRESJE ZOEKEN ER ZIT ER NOG 1 IN NIJKERKERVEEN EN DIE HETE VOLGENS MIJ W OF N VAN DE BUNT
ik hoop dat jullie genoeg info hebben
groeten
dat kan best kloppen. ik houd me namelijk niet met de verkoop bezig, heb alleen ff het een en ander geinformeerd meer niet.
NOG EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID! DE EIEREN KAN JE ALLEEN OP VRIJDAG KOPEN VANAF 2UUR 'S MIDDAGS TOT S'AVONDS 6 UUR. MOCHTEN JULLIE EEN ANDER ADRESJE ZOEKEN ER ZIT ER NOG 1 IN NIJKERKERVEEN EN DIE HETE VOLGENS MIJ W OF N VAN DE BUNT
ik hoop dat jullie genoeg info hebben
groeten
-
Jan Willem,
Als ik dat omreken kost een ei dus circa 7,5 cent...
Dit zijn dan zeker geen afgekeurde eieren maar gewone scharrels.
Daar heb je zeker wel een kvk (kamer van koophandel) nummer voor nodig? Of kun je daar ook als particulier terecht?
Ik kom daar wel een keer langs op vrijdag... informeer ik wel even. Tot en met dit jaar heb ik zowieso nog een kvk-inschrijving...
M.Ronald
p.s. heb alleen brasem gevangen zaterdag...
Als ik dat omreken kost een ei dus circa 7,5 cent...
Dit zijn dan zeker geen afgekeurde eieren maar gewone scharrels.
Daar heb je zeker wel een kvk (kamer van koophandel) nummer voor nodig? Of kun je daar ook als particulier terecht?
Ik kom daar wel een keer langs op vrijdag... informeer ik wel even. Tot en met dit jaar heb ik zowieso nog een kvk-inschrijving...
M.Ronald
p.s. heb alleen brasem gevangen zaterdag...
Ronald,
je kan er gewoon als particulier terecht!! Want er worden ook diverse kipproducten verkocht.. dus vor de liefhebber tijdsens het vissen
mazels
we moete snel weer gaan visssen maistro heb je het een en ander te laten zien en horen
je kan er gewoon als particulier terecht!! Want er worden ook diverse kipproducten verkocht.. dus vor de liefhebber tijdsens het vissen
mazels
we moete snel weer gaan visssen maistro heb je het een en ander te laten zien en horen