telefoonnummer Waterland Baits.....


Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

02-10-2005 13:06

kevin heine schreef:
mitsz van der kamp schreef:vind je hier.....

http://www.waterlandbaits.nl

mvg Mitsz



Wie vroeg hierom ? Volgens mij niemand !!!! Dus puur uit eigen belang om een centje bij te verdienen .

Ik de regelementen staat dat je hier alleen spullen mag aanbieden die gebruikt zijn !!!! en een tweede hands boilie daar zitten we niet op te wachten . Dus puntje bij paaltje dit is gewoon puur handelen uit eigen belang en kan ik er niks anders van maken als reclame voor zich zelf.

En wat betrefd die site die is ook al in geen jaar meer wat aan gedaan !!!!

MVG Kevin .


Ik vind de 35 posts van jou in 2 1/2 jaar dan ook een geweldige bijdrage aan dit forum.

gr Harnold
kevin heine
Berichten: 31
Lid geworden op: 05-02-2003 01:00
Locatie: kanalenland

02-10-2005 13:35

Gelukkig hebben we jou !!!!
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

02-10-2005 13:36

Kevin...heren

Ik vermoed dat de reden van Mitz om hier een telefoonnummer te plaatsen enkel is geweest vanwege het feit dat hij momenteel niet meer online is. Het waarom/uitleg waarom hij niet meer online is laat ik t.z.t. wel aan Mitz zelf over. Nu enkel soms online via internetcafe
Blijft over dat mitz uiteraard wel enigzins bereikbaar wilt blijven om lopende zaken af te handelen...en dit kan dus momenteel uitsluitend per tel-nummer......that simpel :wink:

Laten we nu maar stoppen met deze topic, daar een ieder nu wel zijn zegje gedaan heeft...we zien met z'n allen Mitz toch ook graag weer terug op het board ter zijner tijd :roll:

Met informerende groeten
Hans Brinkel
Willem Barnas

02-10-2005 13:36

Juist Kevin!

WB :P
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

02-10-2005 21:05

Hans,

Als dit dat het geval is (zou goed kunnen), dan had het voorkomen kunnen worden door een paar regeltjes bij zijn eerste post te tikken. Ik weet dat hij in andere topics heeft aangegeven momenteel niet (veel) online te kunnen zijn. Had hij het erbij gezet was het in mijn ogen een ander verhaal geweest.

Harnold,

Lees mijn voorlaatste post nog eens door en bekijk je reactie daarop dan eens, met meer dan 1000 berichtjes snap je neem ik aan ook inmiddels wel dat lezen ook van belang is bij een forum en het (blijkbaar) voor velen een vak apart is.

Willem,

Ben het met je eens dat de meeste artikeltjes in de commerciele magazines doordrenkt zijn met diezelfde commercie, daarvoor zijn belangen te groot. En ben eerlijk, wie heeft er tegenwoordig iets echt zinnigs te melden...? Maar huisregels zijn er voor iedereen, ik ben enkele jaren geleden ook op mijn vingers getikt door de toenmalige boarders omdat ik dezelfde fout maakte.
mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

02-10-2005 21:17

Bart van den Hurk schreef:Harnold,

Lees mijn voorlaatste post nog eens door en bekijk je reactie daarop dan eens, met meer dan 1000 berichtjes snap je neem ik aan ook inmiddels wel dat lezen ook van belang is bij een forum en het (blijkbaar) voor velen een vak apart is.



Bart, ik neem aan dat je mijn reaktie verkeerd interpreteerd.
Ik ben simpelweg voor het noemen van dingen bij hun naam.
De een vist met dit en de ander weer met dat.
Als mij iets goed bevalt en het komt ter sprake dan noem ik dat, en dat doet iedereen. Niks mis mee. Heb ik een slechte ervaring , dan zeg ik dat ook, en doet doet iedereen ook.
Niks mis mee.
Ik wil hier ook niet te diep op ingaan, want dit draagt niet bij tot het beter doorgronden van de karper, en de daaraan gerelateerde vangsten.

gr Harnold
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

03-10-2005 08:24

Daar heb je helemaal gelijk in, zal ik je stukje inderdaad verkeerd begrepen hebben als dit de achterliggende gedachte van het verhaal is. Nog een maandje vissen en dan zal ik ook weer actief deelnemen in de doorgronding van onze vriend, maar nu eerst lekker vissen in de 3 weken vakantie die momenteel volgen... :wink:
mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

03-10-2005 09:18

Fijn Bart, dat je mij verkeerd hebt begrepen :wink:
Inderdaad kunnen we met zijn allen beter gaan vissen, dan hier te zeiken om pietluttigheden, wat erg veel negatieve energie kost.
Ik gun ook ieder zijn brood, en mijzelf zeker niet minder.
Ik wens je goede vangsten toe, en tot over 3 weken dan. :wink:

gr Harnold
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

21-12-2005 12:58

wel zo eerlijk
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

21-12-2005 13:15

:lol: :wink:

En de rest dan Klaas, zou eruit zien als je enkel de keuze uit bovenstaande 3 had... Dan waren Kevin, Mitsz en Koos alle 3 al miljonair en dronken ze samen een lekkere tropische cocktail op het strand van Hawai!
mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

31-12-2005 02:42

Mannen,

dacht dat dit onderwerp inmiddels wel uitgeput was op dit forum.

Laat ik maar beginnen aan het begin. Het topic werd door mij geopend omdat ik dus al tijden slecht bereikbaar was en omdat er simpelweg mensen om vroegen per persoonlijk bericht. Er zijn meerdere aanbieders van hengelgerei/benodigdheden geweest die de afgelopen tijd een telefoonnummer achterlieten op het forum en ik kan mij hierover weinig ophef herinneren. Al de ophef over commercie kan ik wel begrijpen, maar dan had ik het wat meer uit de non-commerciele hoek verwacht. Het tegendeel bleek waar...Zelfs afgestudeerden op dit gebied schreven protest. Juist uit die hoek werd ik verrast....

Mag ik dan ook nog even benadrukken, dat ik ook een paar berichten heb geplaatst die mijns inziens inhoudelijk genoeg waren...

De hengelsport (in ons geval de karpervisserij) is een apart wereldje. Vaak wordt je als "liberaal-activist" binnen de karpervisserij, op welk vlak dan ook, veroordeeld tot "publiek bezit". Dat zulk een tendens afwijkt van de verwachtingen, zul je mij niet horen zeggen. Hoge bomen.......

Ook ik heb dit jaar veel wind gevangen uit diverse richtingen. Soms in de rug en soms ook niet. Ik ga er van uit dat dit ook zo zal blijven. Het is af en toe wel snijdend, hoe eenvoudig je veroordeeld wordt door mensen, die je nimmer sprak of zag. Verhalen die kant nog wal raken en de meest bizarre geruchten, waarvan ik wou dat sommigen alvast half waar waren.

Ook werden er fikse hetzes opgestart jegens mij door negatief gemotiveerde lieden, om me eens een fikse loer te draaien. Dit gebeurd (o.a. hier) meestal onder een valse naam en ondanks het openbaar maken van mijn telefoonnummer, heb ik nooit een telefoontje ontvangen van één van hen over hun e.v.t klacht.

Een tijdje terug vistte ik op een water met één van die "anonieme" geruchtmakers. Toen deze figuur erachter kwam dat ik een paar stekken verderop zat te vissen, is ie -de weken daarna- niet meer komen vissen. Leuk he! Hier flink zijn is eenvoudig, maar doe het nu eens aan m'n tafel, onder het genot van een bakkie koffie. Kritiek is van harte welkom en ik zal het zeker niet negeren.

Afgezien van deze negatieve berichten, heb ik -gelukkig- veel meer positieve reacties gehad. Die reacties zijn voor mij dan ook veel waardevoller en houden me gemotiveerd om door te gaan met m'n zoektocht naar een zo goed mogelijk aas. Ook op dit forum werden vele reacties geplaatst over Waterland Baits, die zeer positief waren, terwijl deze niet mijn initiatief waren. Hulde aan de initiators.... :D

Ik stel dan ook voor, dat een ieder die "eet" middels de bijdrage van dit forum, een collega niet in de zeik zet, tenzij dit inhoudelijk gebeurd. Zo blijven we goed bezig en voorkomen we gemodder over de verhoudingen tussen elkaar.

Ik wens een ieder van jullie dan ook een prettig en visrijk nieuw jaar en bel gerust een keer op :D

Een vriendelijke groet uit Amsterdam

Mitsz
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

31-12-2005 08:44

En nou maak je alweer reklame Mitsz :D

Nee alle gekheid op een stokje,er zullen altijd mensen zijn die je het licht in de ogen niet gunnen,of ze je persoonlijk kennen is niet belangrijk voor hun,het oordeel is namelijk al geveld.

Topper voor mij was wel een bepaalde persoon die rond vertelde dat hij een vismaat van mij was geweest,hij vertelde stekken van mij(waar ik nog nooit gevist heb)en hij strooide met onwaarheden rond over samenstellingen van boilies van mij.
Het mooie van dit alles was eigenlijk dat hij dit alles ook tegen mij persoonlijk verkondigde :o
Je zou toch mogen aannemen dat een ex vismaat van je je nog zou herkennen,ook al was ie al 4 maanden een ex vismaat :D

Mitsz,je doet je ding,je doet je best,je leverd goed spul en toch zeiken er altijd mensen.
Trek het je niet aan,ik ben er ook mee gestopt om me dat aan te trekken en kan je verzekeren dat dat een heel prettige en fijne beslissing was die ik veel eerder had moeten maken.

Dus bij deze wens ik je een hele fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2006 toe (overigens ook aan de rest van dit board).
En voor Waterlandbaits wens ik je een goed "commercieel" jaar.

Namens,
de directie van Impact Products


(ff reklame maken voor ons zelf 8) :D )
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

31-12-2005 10:56

Amen.
Chris Gabriele

31-12-2005 11:19

Mitsz,

Negatieve verhalen treffen niet alleen jou bedrijf.
Ik denk dat ik geen merk kan opnoemen waar geen negatieve berichtgeving over is geweest.
Ook over mensen die redelijk bekend zijn in het karperwereldje gaan positieve en negatieve berichtgevingen.

Dit is altijd zo geweest en zal helaas ook niet veranderen.
De een kaatst de bal een gerucht....ach...het gaat nooit veranderen.

Gewoon je ding doen Mitsz.


Bij deze wil ik meteen iedereen een succesvol 2006 wensen.
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

01-01-2006 20:21

Wil,

hartelijk dank voor je sportieve bijdrage en ook voor jou het allerbeste toegewenst in 2006. Laten we dit jaar eens een potje hengelen, zoals afgesproken in het verleden.

Harnold,

ik wist niet dat je gelovig was..... :D Goed jaar en ik spreek je snel.

Chris,

dank je voor je reactie. Ook voor jou en je gezin een gezond en gelukkig 2006 toegewenst.

een groet uit Amsterdam

Mitsz