voeren


Plaats reactie
Jamie Bakkenes
Berichten: 70
Lid geworden op: 05-08-2002 02:00
Locatie: Delft

06-09-2002 14:09

ik heb zelfgemaakte bolies gemaakt maar hoe lang moet je die voorvoeren,ik wil graag zo veel mogelijke reacties horen.

groetjes:Jamie
Gebruikersavatar
Tim Beeren
Berichten: 529
Lid geworden op: 29-07-2002 02:00
Locatie: Overveen (vlak bij Haarlem)
Contacteer:

06-09-2002 14:41

Als er op dat water waar je wilt voeren ook met boilies wordt gevist is 2 a 3 dagen voeren genoeg. Maar als er daar nog nooit met boilies is gevist moet je de karpers leren het te eten. Dan moet je ongeveer 1 tot twee weken behoorlijk veel voeren.

succes
Regen zijn de tranen van god, omdat hij geen karpervisser is...
Niels De Gryse
Berichten: 41
Lid geworden op: 07-07-2002 02:00
Locatie: Egem (west-vlaanderen)

18-01-2003 20:53

ik denk dat het afhankelijk is van op welk water je zit, daarmee bedoel ik als het veel bevist is of niet, als er af en toe met boilies gevist wordt zo'n dingen. SOms bijt de karper gewoon op alles dat hij tegenkomt omdat hij het gewoon niet kent. Misschien dat je best eerst even probeert zonder voor te voeren en kijk dan als er veel beten zijn of niet. Als er niet veel beten zijn voer je een paar dagen voor je gaat vissen en als dat niet helpt voer je nog een beetje meer. veel succes ermee!
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

20-01-2003 15:59

dit is ook afhankelijk van de ingredienten die je in je mix verwerkt hebt, een ei werkt minder instant dan griesmeel in je mix.
met sommige programma's waarmee je boiliemixen kunt samenstellen kun je ook de instantwerking van de meeste ingredienten, dit kun je ook op sommige sites vinden alleen de adressen daarvan weet ik niet precies.

mvgr Richard
Plaats reactie