ZEER GOEDE RESULTATEN TESTBAL WATERLANDBAITS!!!


Plaats reactie
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

03-07-2005 20:45

Hoi Marcel,

als het gaat om aas dan is mijn buigen vaak erg succesvol.

Mocht het met dat staatslot lukken, dan begin ik direct in een andere sector.

Ik acht het echter te betwijfelen, want al die vriendinnen waarover ik me bukte, zijn ook niet gelukt....

Leuk om te horen, dat je aas lekker loopt.

Nog vele vissen toegewenst

Mitsz
Gebruikersavatar
roy van zwieten
Berichten: 173
Lid geworden op: 23-02-2004 22:04
Locatie: Aalsmeer

04-07-2005 10:17

Sorry voor mijn afwezigheid kerels na mijn bericht, ben lekker wezen vissen...

Als eerste bedankt voor jullie complimenten.

En om even op de vragen van Melvin in te gaan: de onderlijnen, lood en de hele stek-situatie, waren telkens hetzelfde.
De boilies waren van hetzelfde formaat.
De geur en smaak natuurlijk niet!

Arjan en andere,
Fantasties om hier te lezen dat er goed gevangen word op waterland baits. Ben zeer benieuwd naar de foto's, wat een resultaat ook!!

Ik ben zeer trots testvisser te mogen zijn voor Mitsz.

MVG
RVZ
Gebruikersavatar
Maik van de Camp
Berichten: 595
Lid geworden op: 21-04-2005 21:26
Locatie: Noord-Brabant

04-07-2005 23:03

Zeker mooie resultaten, zegt iets over de aas kennis van de waterlandmannen. Zijn er ook al detaillisten die ze verkopen?En wat zijn de resultaten instant?





mvg Maik van de Camp
Carpe Diem...!
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

05-07-2005 08:39

Roy,

ik wordt zowat verlegen :oops: Dank je wel pik.......

Maik,

van de mensen, die instant vissen met de bollen heb ik tot nog toe ook zeer goede berichten gehoord. Zelf ben ik niet zo'n instant mannetje, maar dat ga ik de komende maanden nog wel even uitzoeken met de nieuwe bol.

Met name de "strawberry-spice" heeft instant al hele goede resultaten behaald. Maar bij het instant vissen is de visser zelf zo belangrijk.......

mvg Mitsz
Gebruikersavatar
Maik van de Camp
Berichten: 595
Lid geworden op: 21-04-2005 21:26
Locatie: Noord-Brabant

05-07-2005 14:30

Mitsz,

Jammergenoeg kan ik op men thuiswater nu eenmaal geen voerplek aanleggen. Je hebt inderdaad gelijk dat de visser in dat geval de doorslag geeft, maar was gewoon benieuwd naar de instant resultaten. Vaak wordt er gezegt dat "ready's" dan nog het beste zijn. In ieder geval veel succes met waterland baits.



mvg Maik van de Camp
Carpe Diem...!
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

05-07-2005 15:27

Vorige week een nacht met Mitsz ghevist en zijn bollen liepen als een trein.
De hengels die als test met een andere boilie werden beaasd toonden geen enkele activiteit, terwijl de enige hengel met de voorgevoerde boilie als een trein afliep!

Nadat de andere hengels ook met deze boilies werden beaasd begonnen ook deze vis op te leveren. De vis reageerde uiterst goed op de boilie.

Ik ben in ieder geval wel overtuigd van de waterlandbaits boilies, ook de man di erachter zit...
Nog nooit met iemand gesproken die zo'n beetje al mijn theorieen de prullenbak ingooide, maar het wel kon uitleggen...

Duus Mitsz, je wordt weer bedankt... :o
Ik kan weer opnieuw beginnen...haha!
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

05-07-2005 15:35

Mitszie spijkert aan de waterlandweg zeg!

Good job.

Groet,
Frank
Humphrey Paap
Berichten: 198
Lid geworden op: 03-07-2002 02:00

05-07-2005 22:31

Beste Waterland Baits-evangelisten,

Klinkt allemaal reuze indrukwekkend! Geen blanks, 5 keer zoveel vangen als met een andere boilie ...... :o

Doet me alleen iets teveel denken aan de berichtgeving van jullie concurrenten zoals Nutrabaits, Mainline, Proline en noem ze maar op.

Typische logica van aasfirma's: als er gevangen wordt komt dat door hun nieuwe "superboilie'', wordt er geblankt (gebeurt natuurlijk zeer sporadisch ...) dan ligt het aan alles behalve het aas.

Ik neem direct aan dat Waterland Baits goed spul op de markt brengt, maar of het zo goed is als de verhalen ons doen geloven .... :wink:

Humphrey
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

05-07-2005 22:40

Humprey ,

Er is maar een manier om er achter te komen zelf he.

Dat is niet lellen maar gewoon mitsz bellen.

En wat bij hem halen en ermee gaan vissen.

Dan weet je het gauw genoeg.

Greetz daan
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
roy van zwieten
Berichten: 173
Lid geworden op: 23-02-2004 22:04
Locatie: Aalsmeer

05-07-2005 22:45

Beste Humprey,

of we wel is blanken........man natuurlijk ik wil het wel elke keer wel even melden hoor :wink:
Waar het mij nu om ging waren gewoon de resultaten van deze test!
Is inderdaad indrukwekkend, vandaar dat ik dit wil delen met de medeboarders.
Humphrey Paap
Berichten: 198
Lid geworden op: 03-07-2002 02:00

05-07-2005 22:57

Daniel,

Ik sta altijd open voor een experiment met (voor mij) nieuwe soorten of merken aas maar ben door de (25) jaren heen wat sceptisch geworden ten aanzien van de beweringen van aasfabrikanten in het algemeen. Nogmaals, ik twijfel niet aan de kwaliteit van Waterland Baits maar geloof niet dat de boilies van Mitz zoveel beter zijn dan wat ik nu gebruik. Heel misschien dat als de goede vangstberichten blijven binnenstromen ik overstag ga, maar voorlopig nog maar even geen Waterland Baits voor mij. Jullie in ieder geval veel succes, met of zonder Waterland Baits ....

Humphrey
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

05-07-2005 23:06

Humprey,

Ik ben het totaal met je eens wat betreft wat ''sommige aasfabrikanten''
Je moet het inderdaad van veel met een korreltje zout nemen.

Toch zijn er nog goede lui tussen die echt waar geven voor het geld dat je aan ze uitgeeft.

Voorbeeld hiervan is dat je dan echt kwaliteit krijgt voor je geld helaas zijn dat tegenwoordig maar een handvol fabrikanten.

Maar ze zijn er wel dus.

Ik zou er meer op kunnen noemen hier, maarja dat word er weer reclame gemaakt en dat mag niet.
Waterland baits is er in ieder geval wel 1 van aangezien niet 1 of 2 mensen zulke resultaten boeken maar een hoop meer.

Dus ja wie niet waagt wie niet wint uiteindelijk zeg maar.

He spreek je

Daan
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

06-07-2005 00:55

Beste Humphrey,

bij een goed aas hoort ook een goede visser om de beste resultaten te behalen....

Je zult mij nooit en te nimmer horen verkondigen, dat ik een wonder in een zakkie aanbied. De producten die ik maak zijn het resultaat van mijn gedrevenheid, mijn zoektocht naar iets speciaals, dat beter werkt dan het vorige dat ik maakte. Ook heb ik niet de behoefte mij te meten aan een ander die aas bereid. Ik heb er een eigen visie op en wil dan ook niet vergeleken worden met een ander.

Ook voel ik mij gevrijwaard van overdreven winstbejach en oplichterij. Het is enkel en alleen mijn passie voor de boiliebakkerij, die maakt, dat ik zo extravert ben op dit board.

Zoals ik al eerder zei vond ik 't geen onaangename verrassing, dat Roy hier een topic begon over de nieuwe testbol. Ik ben ook niet achterlijk en ben natuurlijk blij met de aandacht.

Wel moet ik zeggen, dat het dit jaar met het nieuwe aas echt heel erg hard loopt en de resultaten dus oprecht waanzinnig zijn te noemen. Hiervoor hebben we echter wel keihard gevist en de zaken zeer goed voorbereid. Het is dus niet zomaar een gevolg van een zakkie aas opentrekken.........

met een vriendelijke groet

Mitsz
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

06-07-2005 10:44

Mitszz je heb een PB van me :D
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
Michiels Gino
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2004 22:22
Locatie: Bredene (België)

06-07-2005 15:05

Mooi Mitsz,
je geeft eerlijk toe dat er hard voor gewerkt is,
andere laten inderdaad blijken, zakje open en slachten.
Niet veel aasfabrikanten doen dit, hievoor bravo.

Het merk waar ik voor vis (Purple Products ) is van gelijke aard, alles wordt ook tot in de ..... voorbereid we doen ook onze uren hoor.
Kwaliteit en versheid is hier troef, het vangen laten we aan de visser over.


doe zo verder met je passie Mitsz,

Grtz peeke
Greets Gino
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

07-07-2005 11:05

Mitsz,

een aas waar je trots op kan zijn na hard werken, ik vind dat je goed bezig bent..

Weet een beetje hoe het voelt om een goed nieuw aas in handen te hebben, ikzelf heb dit te danken aan Frank Huisman en zijn Engelse connecties.

Ga zo door en vang een paar beren!

mvg Lex
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

07-07-2005 11:43

Dank je wel Mannen,

morgen weer een potje vissen en zag net al weer wat karpers rollen op de stek. Wind in de rug ook nog :D

mvg Mitsz
Gebruikersavatar
henk kostense
Berichten: 467
Lid geworden op: 14-10-2004 19:31
Locatie: Almere

07-07-2005 12:55

dat zijn goede berichten mitsz.
vis je me er morgen niet helemaal uit met die ballen van je.
groetjes henk
groetjes henk
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

07-07-2005 15:33

Ik kan zeggen dat de bollen van Mitsz mij en mijn maat ook niet bepaald tegenvallen :D

Aangezien ik Mitsz met kop en schouders uit vind steken boven de grotendeels praatjesmakers(jij NIET Wil J. :wink: ) in de aasbranche wat betreft de bij hem aanwezige kennis,en hij ook nog eens een zeer aangename persoon is die ook nog eens ZEER behulpzaam is,gun ik het hem van harte dat Waterland baits HEEL groot gaat worden.

Aan de kwaliteit van zijn spullen,de inzet,de kennis en de vriendelijkheid zal het in ieder geval niet liggen.

Mvrgr Dennis
Ps En NEE,ik heb geen aandelen in Waterland baits :wink:
Laatst gewijzigd door Dennis van den Bogaert op 07-07-2005 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

07-07-2005 15:35

Dennis wanneer staat die Kreeft op je arm getatoeerd?
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

07-07-2005 15:42

Daar wordt aan gewerkt :lol:
Zoals gezegd heb ik geen binding met WB,maar gun hem het allerbeste en zal ook zeker niet nalaten om reklame voor hem te maken.

Mvrgr Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
killian de bruijne

07-07-2005 18:02

mitsz, kan je mij per pb een lijst sturen met wat je aan kan bieden kwa boilies en de prijs erbij?

groete
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

07-07-2005 18:16

bel maar ff Killian,

je hebt m'n nummer niet waar?
killian de bruijne

07-07-2005 18:20

ja, maar t is voor een vriend van me in limburg, die vroeg of ik effe een lijstje van je kon krijgen omdat hij enthousiast was geworden
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

07-07-2005 19:47

mitsz van der kamp schreef:Dank je wel Mannen,

morgen weer een potje vissen en zag net al weer wat karpers rollen op de stek. Wind in de rug ook nog :D

mvg Mitsz



Wat heb jij het toch goed Mitsz! 8)
Vriendelijke groet,

Koen de Been