Even inlichtingen opvragen


Plaats reactie
Anton Vogels
Berichten: 22
Lid geworden op: 11-02-2005 10:59
Locatie: Utrecht

11-02-2005 11:07

Hallo ben welliswaar een trouwe bezoeker van deze site maar heb me ook maar eens aangemeld,zal niet veel posten want ik vis nog niet zolang op karper dus ik denk dat ik wel goed zit om hier van veel mensen iets te leren maar niet om andere iets te leren,wat wil je ook met een carriere van pas 4 jaar op karper.

Nu heb ik door mijn beroep weinig tijd om boilies te draaien en wil overstappen op freezerbaits
Ik heb hier op het board al veel gezocht naar freezerbaits en ook al enkele geprobeerd de boilies van Proline bevallen me wel en ook die van Martin SB heb ik al goeie ervaringen mee

Echter ik heb op het internet de site van Impactproducts gevonden en hun visie van een boilie spreekt me wel aan.
Dus zou ik graag reakties hebben van karpervissers die deze boilies van die firma ook gebruiken,zijn ze goed vangen ze goed wijken ze echt af van andere boilies en hoe ze zich gedragen bij voerbeurten en dressuur wateren.
Kortom gewoon wat info.

Alvast bedankt Anton.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

11-02-2005 15:10

Als je toch aan het experimenteren gaat neem dan eens contact op met Mitsz.
Duizenden karpers gevangen in een aanloopperiode lijkt mij toch een goed uitgangspunt.
Had iets met .waterlandbaits.nl te maken geloof ik.

Douwe
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

11-02-2005 16:19

-----> Waterland Baits <-----
Peter Bergs
Berichten: 19
Lid geworden op: 16-01-2005 21:25
Contacteer:

12-02-2005 03:45

Anton kan je de boilies van Impact echt aanraden zelf en mijn vismaat zijn in 2003 ook overgestapt op die boilies en het heeft onze vangsten omhoog gekrikt.
Ze zijn heel goed en ook nog eens betaalbaar ik vind 4,25 per kg voor diepvries boilies niet te duur het ligt in de prijsklasse die ik zelf kwijt was toen ik nog zelf draaide.
Kan je verzekeren dat ik heel wat mensen ken die deze boilies ook gebruiken en ook zij zijn meer als tevreden erover.
Gewoon eens een keer kopen en gebruiken en je bent overtuigt dat weet ik zeker.
Gebruik ze zelf zowel instant als op voerplekken en met beiden strategien werken ze perfect
Kortom een heel goede zoniet de beste boilies voor een heel mooie prijs.

En nu ga ik werken want ik wil nog naar de beurs in Zwolle.

Peter.
ImpactProducts
Anton Vogels
Berichten: 22
Lid geworden op: 11-02-2005 10:59
Locatie: Utrecht

13-02-2005 16:49

Nou in ieder geval bedankt voor de antwoorden ben al een heel stuk wijzer geworden.
Veel antwoorden via PB en daar kon ik wat mee snap nu waarom er mensen zijn die sommige dingen liever niet via het board zeggen maar het via PB doen 8)

Zal eens een bestelling plaatsen bij Impact en ik hoop dat ik dezelfde resultaten haal als de gebruikers van die boilies,wow ik ben echt onder de indruk van zulke resultaten kan ik alleen maar dromen.

Trouwens ook een bedankje voor de mensen die geen Impact hebben gebruikt maar een ander merk aanraden zal die merken wel in gedachte houden maar probeer eerst deze maar eens.

Bedankt alle voor de tips.
anton eckhardt
Berichten: 357
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Wageningen en Nijverdal

16-02-2005 23:43

kan iemand mij aan der prijzen van die boilies van mitz helpen? nu hij zelf niet on line kan.

Mvg ANton
Plaats reactie