ks karperknikkers


Plaats reactie
piet vlot
Berichten: 52
Lid geworden op: 24-07-2004 19:03

10-12-2004 19:46

hoi, ik wil voor volgend jaar de bolies van ks karperknikkers gaan
proberen.
heeft er iemand hier goede ervaringen mee ?
ik hoor het graag.

mvg piet
Gebruikersavatar
Roy van Goor
Berichten: 865
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00
Locatie: maasbracht

10-12-2004 20:05

hoi piet,

vis hier al jaren mee....
zeer tevreden over...echt een goede boillie voor een betaalbare prijs.
gr roy :P
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

10-12-2004 20:14

Hey Piet,

Goede evaring heb ik alleen met de vismeel bol van KS.
Bruine, goedgevulde(met vismeel wel te verstaan :wink: ) vismeelboilie met een originele vismeelgeur. Met origineel bedoel ik dat ik tot op heden nog geen vismeelboilie ben tegen gekomen die zo (goed) ruikt als een andere vismeelboilie. Wat ook een voordeel voor me is dat de boilie taai is en dat de bol een goede geur en kleur blijft behouden na een nacht vissen.
Ik heb er afgelopen seizoen mee gevist op een zeer drukbevist water, ik heb er een volle week achter elkaar mee gevist en gevoerd en de vis bleef ik er op vangen al waren tijgernoten de voorkeur op dat water. Ook heb ik hem een paar sessie's ingezet op het kanaal waar ik vantevoren eerst 3 dagen had gevoerd met deze boilie.
Het resultaat was voor mij goed te noemen(waaronder 1 mooie schub van 32 pond) alhoewel ik niet heel erg bekend ben met de KS Knikkers.
Ik heb ook een kilotje KS perzikboilie's uitgeprobeert maar hier had ik niks mee gevangen al was de smaak ook zoet én zuiver(geen vieze nasmaak) te noemen.
Voor het geld van zo'n €4,50 per kilo is het zeker de moeite waard om deze boilie te gebruiken.

Wie weet schaf ik een paar kilo aan als ik m'n vriezertje heb! :wink:
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

13-12-2004 14:32

Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Plaats reactie