tijgernoten boilies?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
patrick giewald
Berichten: 56
Lid geworden op: 19-07-2004 20:09
Locatie: maasmechelen
Contacteer:

12-09-2004 19:24

ik ben van plan om mijn voerplek met boilies en tijgernoten te maken.
in mijn boilies nu zit hennepmeel.
kan ik met deze boilies vissen op een voerplek met tijgernoten of moet ik dan boilies maken op basis van tijgernotenmeel ik had dan zo in gedachten

20% maismeel
20% soyabloem
20% griesmeel
40% tijgernotenmeel

en eventueel tijgernoten olie?

het tijgernotenmeel zou ik dan zelf willen malen moet ik dan de geweekte en gekookte tijgernoten malen of in orginele staat ?
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

12-09-2004 19:47

Ik denk dat het zo ook wel kan, als je ze maar door elkaar voert. Als ik jou was zou ik dan één hengel met die boilies vissen en de andere met de tijgernoten. Als dan blijkt dat de noten echt beter vangen kan je altijd nog op de andere boiliemix overstappen.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Jordi Schoffelen
Berichten: 294
Lid geworden op: 27-06-2004 17:00
Locatie: Hulsberg

13-09-2004 21:35

Beste Patrick,

ik denk ook dat je jezelf teveel moeite op de hals neemt voer gewoon beide aassoorten lekker door elkaar en probeer beiden uit op je haak, dan merk je vanzelf welke beter vangt. Karpers zijn echt niet vies van een nootje hoor... het hoeft voor vriend karper echt niet altijd mooi rond te zijn. Tijgernoten kunnen zelfs dressuur doorbrekend werken door hun verschillende vormen.

Mocht je nu echt perse willen vissen met tijgernootboilies, dan kan ik je de ready mades van Dynamite baits aanbevelen...Die hebben een tigernut-boilie in hun assortiment met zoveel mogelijk natuurlijke eigenschappen van tijgernoten. Ikzelf heb alleen de pop-ups uitgeprobeerd boven op een bedje nootjes, maar dat werkte bij mij even goed als gewoon een nootje op de hair.

veel succes en vang ze,

Jordi
Plaats reactie