Ik heb gister geprobeerd om me eigen dip te maken.
een flinke scheut sinnasappel siroop in een pannetje en dan op een laag pitje tot het een soort stroop werd toen in 2 bakjes gedaan en in 1 bakje van alles bij gedaan waarvan ik d8 dat de karper het wel zou lusten (honing,kaneel,knoflook) nou ging ik vannochtend me resultaat bekijken. Nu is het bakje met enkelt stroop niet zoet en met een lkkere geur, maar ruikt het bitter en niet bepaalt zoet en bij het andere bakje ging ik zowat over me nek van de geur die er uit kwam.
En nou me vraag komt de karper wel op dat bittere af, of kan ik het maar beter niet gebruiken
dip
- raymond van ommeren
Ik hou van het geluid van een pieper in de vroege ochtend...
-
Raymond,
ik zou het mezelf veel gemakkelijker maken. Waarom zoveel verschillende ingredienten als dat niet echt nodig is?? Bovendien verspil je alleen maar geld dat in mijn ogen niet nodig is...
Probeer maar eens het volgende: koop bij je hengelsportwinkelier een vles vloeibare melasse (meestal in de witvis afdeling te vinden) en laat wat boilies (het liefst met afgesneden kanten) 2 nachtjes hierin 'soaken'. Dit goedje zit van nature vol met betaine en andere natuurlijke attractors en heeft een aangename smaak. Het is bovendien niet echt duur: voor een paar euri heb je een flinke fles
Ik heb er ieder geval veel vertrouwen in en zou het aan iedereen aanraden...
Jordi
ik zou het mezelf veel gemakkelijker maken. Waarom zoveel verschillende ingredienten als dat niet echt nodig is?? Bovendien verspil je alleen maar geld dat in mijn ogen niet nodig is...
Probeer maar eens het volgende: koop bij je hengelsportwinkelier een vles vloeibare melasse (meestal in de witvis afdeling te vinden) en laat wat boilies (het liefst met afgesneden kanten) 2 nachtjes hierin 'soaken'. Dit goedje zit van nature vol met betaine en andere natuurlijke attractors en heeft een aangename smaak. Het is bovendien niet echt duur: voor een paar euri heb je een flinke fles
Ik heb er ieder geval veel vertrouwen in en zou het aan iedereen aanraden...
Jordi