berkley aas


Plaats reactie
henk gerressen

02-03-2004 16:28

hallo mensen :o

heeft een van jullie ervaring met het aas van berkley/powernaturals, (sweetscarpex) .ik heb dit gekregen ,maar het zijn net gummie balen wat moet ik hier mee doen!! kan ik dat nog als aas gebruiken?? of in de prullebak deponeren?? :o

MVG henk
Gebruikersavatar
jeroen stuut
Berichten: 420
Lid geworden op: 30-10-2003 01:00
Locatie: garrelsweer
Contacteer:

02-03-2004 16:57

henk,
ik heb dit voer vorig jaar gebruikt op een kleine maar ook op een iets grotere plas de 1 was een park vijver en heb daar goed gevangen duss en maar de grotere was iets minder duss gewoon proberen

suc-6
Rob van Os
Berichten: 410
Lid geworden op: 13-02-2002 01:00
Locatie: Breda

02-03-2004 19:56

Henk, ik heb vorig jaar ook zo'n potje gebruikt. Dat het net squashballen zijn dat kan wel kloppen, ik vind ze best goed ruiken ook na een paar uur ronddobberen in t water. Maar ik heb er op mn thuiswater niet beter op gevangen dan op mn gewone knikkers. Maar ik heb ook andere verhalen gehoord, wellicht dat het mooi dressuurdoorbrekend is.
Mvg Rob
henk gerressen

05-03-2004 07:54

ik heb ze weg gegooid had ze 3 dagen in het water liggen en het zijn nog steeds gummie ballen het is gewoon een chemische bal :o

mvg
Gebruikersavatar
Thijs van Rees
Berichten: 63
Lid geworden op: 29-11-2002 01:00
Locatie: Puttershoek
Contacteer:

06-03-2004 11:22

Henk, dat die ballen na 3 dagen in het nat nog steeds van "gummie" lijken klopt en is ook heel normaal. Het is een variant op de ons bekende boilie, alleen nu als zacht e uitvoering ofwel "gummie" achtig om zo dressuur te doorbreken. Zou ook vanalles gebeuren met afgifte van eetlustopwekkende stoffen etc. Of dat zo is kan ik je niet vertellen, wel dat het karpers op de kant brengt.
henk gerressen

06-03-2004 12:00

ik hou het wel op mijn home made

maar thijs stel eens voor dat zo'n gummiebal van je rig afschiet en de vis slikt hem door wat dan los die dan op of nie
weet jij dat ???

mvg
Gebruikersavatar
Bob van Biemen
Berichten: 503
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

07-03-2004 22:10

Vorig jaar die gummieballen eens gekocht en mee getest,
twee hengels op 1 plek, beide single hookbait 1 boillie en 1 gummie.
resultaat, een verbluffende 4-0 voor de boillie. Daarna de hele week gevist, 1 hengel beaasd met deze gummie dingen, 0 op de gummie en tig karpers op de boillie, tijgers etc. na 4 dagen deze test gestaakt en weer op de "ouderwetse" tour.
De gummie dingen de vullesbak in en het potje is handig voor dips etc.

Met oneetbare groet, Bob.
pepijn swagemakers

21-04-2004 18:01

tjaa henk er staat op dat ze afbreekbaar zijn maar ik weet niet of dat zo is..... Het zou natuurlijk gewoon een verkooptruc kunnen zijn hè :-?
Plaats reactie