lood met geur


Plaats reactie
marwin reuterink
Berichten: 67
Lid geworden op: 01-02-2004 16:26
Locatie: dinxperlo

01-02-2004 17:00

wie van jullie heeft er al ervaring met die nieuwe loodstukken waar je een vloeistof in kunt doen voor meer reuk en smaakvermogen.
en kan iemand me vertellen hoe het werkt :roll:
groeten uut het altied gezellige DINXPER
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

01-02-2004 19:05

Hoi,

Nieuw is het zeker niet, zeg maar gerust het stamt al uit 1990 ongeveer.

Deze speciale loodstukken met uitsparingen voor een capsule worden net als elk ander stuk lood aan de rig bevesitgd. Aan bijde kanten word een speciale capsule bevestigd dat op de plaats wordt gehouden dmv een elastiekje.

De capsules worden gevuld mbv een injectienaald. Vloeistoffen als flavour, visolie, melk (houdbare) worden in de capsules gintjecteerd. Deze laten vervolgens de flavour uitlekken.
Heb ooit begrepen dat er 2 soorten waren.

1: de capsules die gevuld moeten worden en langzaam leeglopen, en 2 de capsules die gevuld worden en vervolgens erg langzaam oplossen (PVA) capsules.

Ik ken enkel de 1e versie.

kan niet zeggen of dit mijn resultaten verbeterde, ik gebruik het nu in ieder geval niet meer. Succes
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
Stefan Dirkx
Berichten: 209
Lid geworden op: 24-08-2003 02:00
Locatie: Braboland

01-02-2004 21:22

had eerste de nieuwe versie ervan gezien in de karperwereld.....
dat was lood met in het middel iets van schuim ofzo en dan kon je je lood in de flavuor dompelen en dan trok daar de flavuor in.....
Plaats reactie