mainline


Plaats reactie
jan de man
Berichten: 71
Lid geworden op: 29-10-2003 01:00
Locatie: nijmegen

23-01-2004 20:00

hoi ik heb een vraag wie heeft er ervaring met de flavour van mainline smaak opel wie oo wie helpt mijn verder
groeten jan
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

23-01-2004 23:00

mainline beheerd ook een betaalwater in Frankrijk, not done dus!
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

24-01-2004 15:45

Lexus

Beetje raar antwoord, omdat ze z.g.n. een betaalwater beheren niet met de producten van ze vissen. Gaat mij toch echt te ver. De producten van Mainline zijn in mijn ogen toch echt goed te noemen.

Daarnaast moet je ook niet met dat achterlijke feyenoord loge gaan lopen pronken, we zitten hier op een Carpboard en niet op een voetbal site!!!

Jan, ik zou het gewoon proberen, heb zelf geen ervaring met de flavour die jij noemt maar met een hoop andere mainline producten wel en dat waren allemaal goede!

Groeten,
Blank
Koen de Been

24-01-2004 16:01

Jan,

De flavours van Mainline zijn zeker goed te noemen, ze ruiken niet overbodig sterk en vooral de Fruitella en Pineapple moet eens uitproberen!!

Als je je boillie iets extra's mee wilt geven dan zijn de extracten Active-8 (vlees/kaas/vis :roll: ), Grange c.s.l (zoet), Energy (kerrie) wel iets om door je mix te doen!!!!??

Ik heb 2 jaar geleden heel goed gevangen op de Active-8 van Mainline die ik gebruikte als dip.....
En wat betreft alle toevoegingen, mixen etc. van Mainline zijn allemaal het proberen waard, vindt ik!!

Suc6 koen
Plaats reactie