Speed Carp Produkten


Plaats reactie
Michiels Gino M W
Berichten: 203
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Locatie: Michiels GINO België Bredene (kust)
Contacteer:

20-05-2002 13:40

Dag karperfreaks.In de lokale viswinkel in nieuwpoort hebben ze nu het assortiment speed carp produkten.Heeft er al iemand ervaring met deze produkten en hoe waren ze. Normaal gebruik ik steeds een flavour van keen Carp is speedcarp beter?Hoe is de respons na het uitkoken? Dank bij voorbaat Gingino
Gebruikersavatar
giovanni vanhooren
Berichten: 46
Lid geworden op: 21-12-2002 01:00
Locatie: Oudenburg (België)

21-12-2002 17:41

Yo, ik zie dat je in Bredene woont. Wel, ik woon er vlak naast. Ik heb nog een botteltje staan van Speed Crap (bloemenflavour ofzo), als je interesse hebt, laat iets weten. Het zou de revolutie zijn (allez, volgens Elie Speed Crap). Je mag het altijd hebben.

O ja, als je altijd met Keen Crap vist, dan vind ik niet dat je kan oordelen over producten van TCA (Kwaliteit moet betaald worden)

Met vriendelijke groet, en no offence (voor ik hier op dit board iets naar mijn hoofd geslingerd wordt)
Jan Van Calenberg
Berichten: 136
Lid geworden op: 09-01-2002 01:00
Locatie: Kalken (buurt van Gent in Belgie)
Contacteer:

21-12-2002 19:33

Hey Gino,

De sweetner van Speed Carp heb ik al eens gebruikt en die vind ik wel goed, heeft absoluut geen bittere nasmaak. Over de rest weet ik niks omdat ik ze nooit gebruikt heb.
...nogal wiedes dat Elie zegt dat z'n flavours de top zijn, hij zal z'n eigen produkten niet afbreken hé

Mvg,
Jan Van Calenberg
Plaats reactie