ervaring met Energy Pro


Plaats reactie
Koen de Been

07-01-2004 20:13

vissers,

heeft iemand ervaring met Energy Pro van e-ingredíenten???

het hardt je boillie uit maar ik heb al verschillende producten gehad om m'n boillie uit te proberen zoals ei-alblumine, caseine etc. maar dit helpt niet.....

kan iemand mij vertellen of Energy Pro een goede toevoeging is om je boillie's mee uit te harden en of het niet schadelijk is voor je kwaliteit van je boillie....? :roll:

bedankt voor de reacties!!

MVG koen
Gebruikersavatar
Michael Voormeulen
Berichten: 338
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Contacteer:

10-01-2004 15:37

Beste Koen,

Zoals op de site staat vermeldt: "Energy pro heeft geen negatieve invloed op het aas, u zult het dan ook zonder enige problemen kunnen toevoegen aan uw mix" Dus waarom zou u daaraan twijfelen. Mocht het bij u wel een negatieve invloed krijgen, meldt dan dan gerust!

Ik hoop je zo een beetje op weg geholpen te hebben.

Mvg,
Michael
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

10-01-2004 16:35

Koen,

Bij mij helpt 5 % heeleipoeder al heel veel. Waar het ook aan kan liggen dat je van een bepaald ingredient er teveel in doet, als je bijv. je mix volstopt met vismeel kan dat ook schelen in de uitharding. Try it out!
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Koen de Been

11-01-2004 16:57

hey michael,

ik snap de mensen van Energy gerust, als je erbij zet dat het geen negatieve invloed op je aas heeft...... :roll:

want als ze er bij zetten dat het een negatieve invloed heeft dan kunnen ze net zo goed niet in hun assortiment toevoegen want het verkoopt dan niet!!! :wink:

maar als ik zelf boillies wil gaan draaien wil ik 0,0% chemische middelen in m'n boillies verwerken..... want anders kan ik gewoon blijven doorvissen met ready-mades.. 8)

groeten koen
Koen de Been

11-01-2004 17:01

I shall try!!!

Volgende week, heel de week aan het water!!! 8)

de boillies uitproberen!! :o

dan kan je weer foto's komen maken, Bas!!! :D :D
of komen scheppen!!! :wink:

laters!!!
Plaats reactie