Karper vangen in de paaitijd


Plaats reactie
jeffrey hokke
Berichten: 75
Lid geworden op: 02-04-2002 02:00
Locatie: zoetermeer

05-06-2002 16:57

heyzzzz

met de paai kan je wel vis vangen ik zat 2 jaar gelden tegen een kant te vissen waar me lood zowat weg werd geblazen (figuurlijk) door de paaiende karper ik ving er op een ochtend sessie (van 6.oo tot 14.oo )
4 vissen en toen mijn PB. denk dat het die vis zelf ligt dat ze af en toe moeten bijtanken om weer verder te gaan met hun pleziertjes.

vr gr jeffrey
Gebruikersavatar
Roy Spoelstra
Berichten: 243
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

05-06-2002 17:42

Slechts 1 maal heb ik tijdens het paaien vis gevangen.Dit was toen de vissen precies boven op mijn stek paaiden.Verder heb ik in mijn hele leven nog geen vis gevangen tijdens het paaien zelf.Vlak voor en vlak erna loopt het trouwens wel altijd storm.Mijn ervaring is echt dat ze tijdens de paai zelf weinig interesse hebben in voedsel.Dit jaar werd mijn wurmpje meerdere malen geweigerd tijdens het paaien.Ze keken er niet eens naar om...
Tijdens het paaien zelf draai ik dan tegenwoordig de hengels in en sluip langs de kanten waar de vis bezig is.Ik kan hier uren naar kijken en geniet er echt van.Tevens gebruik ik deze periode om meer te weten te komen over het bestand.Heb reeds meerdere keren vissen kunnen aanschouwen die nauwelijks of nooit op de kant komen.Op zeer drukbevist water!!
Thijs de Weerd
Berichten: 252
Lid geworden op: 12-05-2002 02:00
Locatie: Eefde

05-06-2002 17:59

in de paai kun je als je slim vist best veel vangen.Ik heb op mijn thuis water waar je normaal blij mag zijn met 1/2 runs per nacht als je al wat vangt 12 runs gehad en er 11 gevangen in 10 uurtjuhs.
mzzlsss
LINKSOMDRAAIENDE MET RECHTS EFFECT ANDERSOMHAKENDE SIMSALABIMRIG.
Plaats reactie