karperen en feederen tegelijk?


Plaats reactie
Martijn Pels
Berichten: 12
Lid geworden op: 08-07-2003 02:00
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

03-09-2003 05:51

hallo,

ik wil binnenkort voor het eerst gaan karperen met boilies, maar dat doe ik met 1 hengel en dat kan natuurlijk best heel lang gaan duren voor ik wat vang, nou had ik het plan om ook mijn feederhengel mee te nemen naar de visplek om in de tussentijd nog wat leuke bijvangst te hebben :smile:
is dit verstandig of hebben karpers een hekel aan de aanwezigheid van klein witvis en het lokvoer van de korf aan de feeder?
Jeroen Roos
Berichten: 78
Lid geworden op: 16-07-2003 02:00
Locatie: Almere(Parkwijk)

03-09-2003 05:57

Hoi Martijn,,
Dat Feederen en karperen gaat uitstekend samen..ik karper sinds kort ook...en heb ook een hekel aan dat wachten..dus Feederen doe ik ten allertijde erbij....

En als het witvis aantrekt...dan komt de karper zeker weten ook...

Succes!!
Tobias Boot
Berichten: 248
Lid geworden op: 31-07-2003 02:00

03-09-2003 06:48

Ik ga me bij jeroen aansluiten :smile: Ik vis ook nog niet zo lang en heb altijd een feeder bij me, maar zodra ik mijn 2e hengel heb ga ik toch maar liever met 2 hengels op karper :smile:
Roland Mulder
Berichten: 104
Lid geworden op: 27-08-2003 02:00
Locatie: amersfoort

03-09-2003 10:43

Hoi Martijn,

Zo ben ik ook begonnen 8jr geleden maar dan met een matchhengel erbij. Doe het nog steed, 2 karperstokken en 20mtr verder zit ik rustig met mijn match te vissen. Het is zelfs vaak gebeurt dat mr. schub of spiegel liever de worm verkoos dan de bollie, dus ook nog de sessie gered. Maar reduceer wel je bewegingen en geluid, vooral als je je karperstok dichtbij hebt liggen. Probeer en u zult vangen en vergeet niet de late en vroege uurtjes, is leuk vissen met een pennetje en soms brengt het een leuke verrassing op.

Groetjes roland.
Don't hate the player, hate the game!
rick schoonaard
Berichten: 549
Lid geworden op: 23-05-2003 02:00
Locatie: amersfoort
Contacteer:

03-09-2003 19:15

uhhh combineer het gewoon gewoon een flinke inline voer korf onderlijn eraan boilie op de hair en voila The Method


wel een grof en particle rijk voergebruiken

succes
volg mij op twitter: @rickschoonaard http://twitter.com/rickschoonaard
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

05-09-2003 18:04

Martijn,

feedren terwijl je op karer vist kan natuurlijk makkelijk al heeft het niet mijn voorkeur! Ik concentreer mij liever op het water en observeer het water zo goed als ik kan!
He is beter om springende en rollende vissen te ontdekken dan naar een topje van een hengel te kijken! Tijdens het observeren kan je heel veel leren en juist potentiele goede stekken vinden doordat je dan de vis ziet springen en rollen in het water!

maar goed, ieder zo zijn meug. :wink:
Plaats reactie