Kant en klare loodsiestemen


Plaats reactie
Johannes Graafmans
Berichten: 13
Lid geworden op: 28-01-2016 14:27

31-03-2016 14:51

Wie kan mij vertellen waar ik kant en klare karper lood systemen kan kopen .
Ik zoek me wezenloos maar kan het niet vinden.
Wel kan je overal losse onderdelen kopen,maar aangezien mijn fijn motoriek heel er slecht is het voor mij niet mogelijk om het zelf te maken.
Ik hoop van harte dat iemand mij kan helpen.
robertino smith
Berichten: 752
Lid geworden op: 08-03-2016 21:43

31-03-2016 17:17

Ok, ok, hey Johannes, zijn er genoeg van verscheidene merken die loodsystemen. Hengelsport Vught/ Fauna hengelsport/ Henk Koster/ de Tackle Box, om zomaar wat op te noemen. Je zal alsnog in sommige gevallen je systeem moeten kunnen knopen/ lussen aan de hoofdlijn. Wartel lood zal je toch los van het systeem moeten kopen en ook je onderlijn zal je moeten knopen, in sommige gevallen lussen! Geen goede hengelsport winkel in de buurt van jou, misschien een goede kennis die je het een en ander kan laten zien?

Groet.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

31-03-2016 20:47

Precies.. kun je ook lijn door de oogjes van een wartel halen dan kun je ook heus wel een systeempje maken....genoeg keuzes op internet te vinden... en hou het gewoon simpel.. simpel.is vaker beter dan wat er nu allemaal op de markt is.. of vraag een vriend wat systemen te maken..

Succes
Oja joh!!!
Torsten Mackenzie
Berichten: 266
Lid geworden op: 30-04-2014 11:26

14-04-2016 18:19

Hai,

Ook ik ben bepaald niet handig.
Ik kan geen band plakken soms zelf een raam niet open krijgen:-) Het systeem van een boileyprikker snapte ik niet tot iemand t voordeed om je een beeld te geven van mijn technisch inzicht.
Maar een leadcore op de hoofdlijn en onderlijn op de leadcore is echt wel te doen.

Ff op internet kijken voor een goede knoop waarvan jij de je dat je hem makkelijk kan uitvoeren en klaar ben je. Hou t gewoon lkkr eenvoudig

Succes!
Plaats reactie