Knopen en vissysteem


Plaats reactie
Gebruikersavatar
michel kemp
Berichten: 622
Lid geworden op: 27-05-2003 02:00
Locatie: zoetermeer

18-07-2003 20:54

Het complete karper boek van Juliun Cundif.

Mvg Michel :roll:
Tight Lines......
Canada where carping is catching!!!!!!!
Willem Barnas

18-07-2003 21:03

Adriaan,

Lees de alom bejubelde karperencyclopedie van Luc de Baets maar eens. Er staat een zeer degelijk hoofdstuk in over dit soort zaken. Ik weet zeker dat je hier iets aan hebt!

'De Dunne Lijn' heet het, maar ik weet niet of je het nog ergens kunt krijgen, wellicht tweedehands o.i.d.?

Succes ermee!

WB :wink:
Jelle Rijmt
Berichten: 202
Lid geworden op: 07-03-2003 01:00

09-08-2003 13:15

ja de dunne lijn is schitterend, ik dacht dat je het ergens op deze site nog kon vinden bij aanbod ... wel al een ouder bericht, derde pagina denkik, 'de dunne lijn' enzo noemt het ...
Enneuh... De julian Cundiff is zeker goed voor beginners, maar over het algemeen vind ik het niet zo schitterend, zeker niet teveel aandacht besteden aan al de ingewikkelde montages die erin staan, hou het bij de eenvoudigen is vaak echt het beste. Wel een heel duidelijk boek met veel illustraties ... maar ik zou toch maar voor de dunnel lijn gaan, zoals willem zegt dus he :wink:

succes!!
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

15-08-2003 23:46

Adriaan,

Als je informatie zoekt over rigs e.d. kun je het beste op zoek gaan naar bijv: het Korde Advance Rig Book. Dat gaat namelijk specifiek over rigs, hairs, etc!

Maar ik zou zeker de Dunne Lijn uitlezen, is een mooi boek met veel algemene informatie over karpervissen.
wesley bax

22-08-2003 19:00

De dunne lijn is nog te koop bij de hengelsportwinkel in maarsen (utrecht)
Plaats reactie