Tunnelput Velsen-Zuid


Plaats reactie
Sjoerd van Velzen
Berichten: 1
Lid geworden op: 24-05-2015 03:18

24-05-2015 12:18

beste,

binnenkort wil ik met paar vrienden gaan vissen bij de tunnelput.
ik heb hier verder nog nooit eerder gevist en ben er nog nooit geweest.

graag zoveel mogelijk informatie erover

alvast bedankt!
Michel Mester
Berichten: 486
Lid geworden op: 14-04-2014 15:18

24-05-2015 23:36

Aanmelden,eerste bericht meteen om gedetailleerde stek info vragen?

Succes jongen,zoek het lekker zelf uit!
Kansloos gezeik!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

25-05-2015 10:20

Spannend Sjoerd een nieuw water en zo goed passend bij je achternaam. Je weet nooit wat je treft natuurlijk. Op internet kun je je wat inlezen. Google maar eens op tunnelput Velzen-Zuid. Ik hoop dat er nog een plekje over is voor je vrienden en jezelf. Anders uitwijken naar het kanaal ten noorden van de put. :D

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Rob Stolk
Berichten: 4
Lid geworden op: 27-10-2014 20:43

27-06-2015 21:50

Velzen-Zuid, achja:P

Zwemmen een paar kanjers in. Wordt alleen heel erg veel gevist. zijn 3 redelijke plekken en deze zijn vrijdag tot en met zondag zo beetje bezet. Vindt het watertje erg klein voor de hoeveelheid lijnen die ik er er iedere keer in het water zie wanneer ik richting ijmuiden rij. Krijg altijd een beetje medelijden met de vissen die er daar rond zwemmen.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

01-07-2015 16:21

In je eentje met 3 hengels (jaja, dat mag daar, wie dat verzonnen heeft) vis je het wel aardig dicht. Kanjers kun je er wel vergeten, kapotte smoelwerken daarentegen. Sommige lamballen gooien te dicht op de struiken en gaan er vervolgens met tent dicht liggen pitten. Als je met een bootje en een hark langs te takken gaat wil je niet weten wat je er uit haalt.

Hetzelfde legioen pleurt er al het afval wat ze meenemen vervolgens achter zich in de struiken, waarna je in de winter vuilzakken vol weghaalt. En maar schelden op de ratten, haha. Stakkergedrag. Er staat nota bene een vuilbak speciaal voor de vissers bij de ingang (hebben de bewoners voor gezorgd, maar wordt blijkbaar niet gewaardeerd ;) In de struiken tiefen is makkelijker, en vol meenemen ook blijkbaar want leeg is teveel moeite.

Verhalen over loeisterke grote vissen, mwah, zal wel loslopen daar ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Plaats reactie