melen gehad maar wat nu


Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

07-10-2014 10:34

Ik ben het geheel.met je eens ,ik persoonlijk had alles bij elkaar geflikkerd,een basis mix apart maken in een andere emmer,En dan de hoeveelheid pakken die je draaien wilt.
Maar goed hij is inderdaad een beetje eigenwijs,heb als eerste hier gereageerd met een complete mix,maar meneer vond die niet goed genoeg want ze buurman draaide dat niet,vervolgens krijgt hij meerdere mixen,en mist compleet wat de basis is van een boilie,en vind het dan raar als hij 1 kilo basis heeft en ruim voor 900 gram aan andere producten.
We lopen samen met ons blote reet want mijne zakte er ook wel een beetje van af,Bert zegt overigens niks bijzonders, alleen vergeet niet te kijken in je moeders keuken kastjes,nou nou wat een ramp.Ik zou zeggen maak alles aan met water,en ga met een voerkorf aan de gang,en als het op is klop je bij 1 van de firma's aan voor iets kant en klaars als je te beroerd ben om zelf te kijken op het web wat een beetje basis is om bollen te draaien.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

07-10-2014 15:07

@Emilio je hebt gelijk nu je zin

@jerome: geef ik jou ook gelijk nu blij pik.

@rik: fiets kopen :D
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

08-10-2014 13:05

Hahaha, moet ook wel een echte Nederlandse karpervisser zijn: er mag niks van dat gratis spul verloren gaan!

Als je om advies vraagt zonder zelf over enige kennis te beschikken (want dat lijkt me wel duidelijk), is het wel zo netjes om het gegeven advies niet zo expliciet in twijfel te trekken. Dat komt namelijk nogal, euh, eigenwijs over.

Dat gejank over moeders, hou toch op. De opmerking van Bert is beeldspraak, een voorbeeld, bedoeld om iets duidelijk te maken. Als je daar zo op reageert als Sander deed, zegt dat heel wat over je communicatievermogen. En niet in positieve zin...

En schamen? Dat je hier zonder enig vooronderzoek je melen neerpleurt in de verwachting dat de rest van karpervissend Nederland je wel even aan een recept helpt, volledig naar jouw wensen en eisen (die gebasseerd zijn op, euh, de buurman had soms lichte en soms donkere bollen... "Zal de zonnebank zijn geweest!"), daar zou je jezelf voor moeten schamen.

Behulpzaamheid is leuk, maar kent ook zo zijn grenzen.
Ik weet het ook allemaal niet...