Voordat ik eindelijk zat, was ik wel 1:30 uur verder... mijn god wat een gesjouw.. moest nog een stukkie lopen van de auto naar de door mij gekozen plek

Dan nog de tent opzetten en stretcher neerzetten enzo en alle andere meuk ergens neer zetten..

Vervolgens gevist 'daar'

en daar

En gewoon HELEMAAL NIETS vangen he.. owja, zaterdag ochtend nadat ik zowat uit mijn tentje ben gebliksemd en gedonderd en niet te vergeten.. geregend.. 2 ranzige brasems..
Daarna nog een erg grote brasem.. en die kreeg het voor elkaar, in nauwe samenwerking met mij, om de draad te breken, omdat ik die vis niet in mijn mooie schone netje wilden hebben..probeerde ik hem in het water te onthaken..

Eerder, dag 1, uur 1.... had ik mijn eerste worp.. jaja.. de eerste.. Freaking meteen in DIE BOOM >plaatje met boom< Na 30 minuten etteren en proberen mijn zojuist gekochte lijntje weer los te krijgen... RIEN DE KNOTS! Pats.. zei de lijn.. en ik stond met een enorme klos garen om de top van mijn hengel.. werkelijk waar..totaal in de knoop..

Nu zit je daar eigenlijk direct aan de in/uitgang van de boothelling. 1 voordeel..ze gaan niet zo hard, en je ziet en hoort ze aankomen. Op gegeven moment ergens later op de zaterdag kwam er een mooi bootje voorbij, wat ik gevangen had.. dus ik zeg.. 3.. duim omhoog van schipper.. "Brasems! riep ik er achter aan" Duim naar beneden van visser.. Er was inmiddels weer ruim een uur voorbij, zonder enige actie aan de hengels.. en toen kwam het bootje langs, en die moest de boothelling op.
Hij lag in dat stukje water wat op de foto met de tent, tot achter de tent doorloopt, want daar is de helling.. Hij vroeg, waar zit je dan te vissen dat je nog niks hebt.. dus ik wijs hem de plekken aan..
Hij zucht en schut nee.. dat is niet goed. Hij ging even zijn boot op de trailer parkeren, en dan kwam ie nog even terug om wat te vertellen.
Blijkt dat opzich de plek bij de boom wel OK is, maar dan aan de meest linkse pijl zeg maar.. maar aan de rietkraag is het niks. Ik moest verder naar links

Hij had op beide plekken daar altijd goed en met regelmaat gevangen. Hij liet me foto's zien van die plek, en de vissen die hij daar heeft gevangen. Fantastisch, dat moet ik hebben! Iemand die weet waar ze zitten!

De rest van de zaterdag, zaterdagnach, en zondag tot 18:00 uur.. daar gezeten. Af en toe uit pure wanhoop nog eens midden tussen in *hij gaf aan daar ook wel eens gevangen te hebben* maar helemaal NIKS!

Wel lekker gekampeerd hoor, dat wel.. veel leuke beestjes gezien.. zelfs een ijsvogel!!

Maar ik doe toch iets niet goed blijkbaar.. ARGH!