meer karper vangen.


Plaats reactie
Koen v.d. Heijden
Berichten: 150
Lid geworden op: 09-06-2013 11:40
Locatie: asten

24-04-2014 15:21

hallo iedereen
ik vis altijd op de witte bergen in asten-heusden het is een water van ongeveer 12 hectare groot met een stuk waar je tegen een eiland kan vissen(doen de meeste mensen) en een groot open stuk water. Op dit water word maar heel weinig karper gevangen. ook ik merk dit ik heb de laatste 6 sessies al zonder vis afgesloten. dus ik hoop dat iemand mij tips kan geven dat ik wel weer goed vis vang. alvast harstikke bedankt!!!
groetjes koen
Gebruikersavatar
Jerome berken
Berichten: 673
Lid geworden op: 12-03-2013 15:39

24-04-2014 15:27

Koen v.d. Heijden schreef:hallo iedereen
ik vis altijd op de witte bergen in asten-heusden het is een water van ongeveer 12 hectare groot met een stuk waar je tegen een eiland kan vissen(doen de meeste mensen) en een groot open stuk water. Op dit water word maar heel weinig karper gevangen. ook ik merk dit ik heb de laatste 6 sessies al zonder vis afgesloten. dus ik hoop dat iemand mij tips kan geven dat ik wel weer goed vis vang. alvast harstikke bedankt!!!
groetjes koen

verkassen..

of iig anders doen dan de andere.. (niet tegen het eiland vissen)
Shimano Tribal XT-A \ Shimano 8000D eu
Gebruikersavatar
Antoinette den Os
Berichten: 262
Lid geworden op: 09-03-2014 18:41
Locatie: Oudenhoorn
Contacteer:

24-04-2014 17:31

DE gouden tip voor moeilijk water:

of iig anders doen dan de andere.. (niet tegen het eiland vissen)


Zo zat ik een keer een nachie te vissen op een water met ernstig veel hengeldruk en ook ik kreeg geen beweging in mijn top, totdat ik lukraak in het midden van het water ging liggen en binnen een half uur mijn pr schubkarper verbeter (16 Kg) en mijn pr brasem verbeter (68 cm) terwijl mijn partner wel stug blijft door vissen op de gekende stekken en dus die nacht afsloot zonder vis.
Wie achter de kudde aanloopt trapt in de stront van anderen
niels van den brand
Berichten: 23
Lid geworden op: 03-09-2012 18:04

27-04-2014 12:36

Heb je een voerboot?

Kan je goed aanleggen bij het eiland?

Niels
Plaats reactie