kapervisse in oirschot


Plaats reactie
dave ruiter
Berichten: 1
Lid geworden op: 30-08-2013 01:13

30-08-2013 01:50

hoi ik ben Dave 24 jaar oud en ik vis op karper sinc een half jaar.

ik heb altijd goed gevangen door dat ik tips van wat ervaren vissers heb heel precies heb gevolgd.
maar na mijn succesvolle vis vakantie in Frankrijk vang ik hier in Nederland niks meer.
ik doe alles het zelfde als voor heen toen ik 2tot 4 vissen op een dag ving met uitzonderingen natuurlijk

ik gebruik zoete bollies met popups (snowmen) ik heb alles van boosters, dip wat er is en wat er bij de bollies hoort en hennep zaad.
op wat uit te proberen ben ik ander soort bollies gaan proberen met vis meel en andere hartige dingen maar wederom geen succes.
ik zorg altijd dat alles perfect in orde is met mijn rigs, bollies en plek waar ik vis.

ik weet dat er op de vijver waar ik vis 2/3 maanden geleden veel kruis karper is uitgezet maar ik weet niet wat dat voor invloed dat op de rest van de vissen heeft verder is er niks vreemd gebeurt op de vijver.

nu is mijn vraag waar kan dit aan liggen ik heb hier al heel erg veel over na gedacht en heb een hoop in mijn hoofd maar helaas heb ik niet de ervaring en kennis om te weten wat ik op het moment fout doe of wat er aan de hand is met de vijver/vis
Gebruikersavatar
Bob Ruiter
Berichten: 4
Lid geworden op: 31-08-2013 00:59

31-08-2013 01:03

Vandaag weer geblankt hier, iemand enig idee wat ik en dave verkeerd aan het doen zijn ? :D
"Tijd is slechts een stroom waarin ik ga vissen." (Henry David Thoreau)
Wim Voets
Berichten: 229
Lid geworden op: 16-08-2010 13:12

31-08-2013 09:52

Hallo Dave en Bob,

Waar ik jullie niet over hoor zijn de resultaten van andere vissers op dat water. Zitten die ook te blanken?
Gebruikersavatar
Bob Ruiter
Berichten: 4
Lid geworden op: 31-08-2013 00:59

31-08-2013 12:56

Voor zover ik weet, wordt er soms nog wel karper gevangen. Maar niet vaak.
Meerdere plekken doen het op het moment slecht. Anderen vangen ook slecht naar mijn weten. Ook de witvissers.
"Tijd is slechts een stroom waarin ik ga vissen." (Henry David Thoreau)
Wim Voets
Berichten: 229
Lid geworden op: 16-08-2010 13:12

01-09-2013 09:37

Dan heb je dus gelijk antwoord op de vraag wat je verkeerd doet. Niks dus. Er zijn kennelijk dingen aan de hand waar jullie geen invloed op hebben. Impact van de kruiskarperuitzetting, waterkwaliteit; er zijn veel dingen die de visserij op jullie water kunnen beïnvloeden. Neem contact op met je hengelsportvereniging zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
Bob Ruiter
Berichten: 4
Lid geworden op: 31-08-2013 00:59

04-09-2013 10:47

Oke, bedankt voor je tip Wim. Ik heb contact op genomen met de vereniging en het was inderdaad voor iedereen heel slecht. Ze zijn bezig met kijken naar oorzaken.
"Tijd is slechts een stroom waarin ik ga vissen." (Henry David Thoreau)
Plaats reactie