Nieuw hier .


Plaats reactie
Gebruikersavatar
alain tebbe
Berichten: 5
Lid geworden op: 24-09-2012 12:15
Locatie: hoorn n-h

24-09-2012 23:45

Hallo iedereen,

Ik zal me even voorstellen , Ik ben Alain 36 en wonende in Hoorn n-h .
Nieuw hier op het Forum en betrekkelijk nieuw in het karpervissen , ik vis nu in totaal z,n 2,5 jaar en heb me vooral bezig gehouden met feedervissen .
Ik heb meerdendeels brasems gevangen altijd van rond de 65 cm en 1 keer een karper van 60 cm gewogen heb ik hem niet puur omdat ik nog geen weegspullen heb.
maar nu ik een karper heb gevangen ben ik om , heb gelijk een karperhengel aangeschaft en wil me hierin gaan verdiepen . zodat ik hier behendiger in wordt. Tot nu toe is het mijn 3 karper die ik nu heb mogen landen en smaakt naar meer :lol: Maar gezien ik nog nieuw hierin ben kan ik nog niet goed een goede stek bepalen en weet ik bijvoorbeeld niet hoe de bodemstructuur eruit ziet , en hoe ik mijn materiaal keuze hierop afstem. Ben daarom ook benieuwd hoe jullie dat doen zonder een waadpak aan te trekken en de mouwen opstropen of gebruik te maken van een vis boot met fishfinder aan boord. 1 ding is zeker ik heb nog een hoop te leren maar voordat ik een heel vragenvuur op jullie loslaat ga ik me eerst inlezen , misschien zitten er vragen tussen die al een keer zijn behandeld. Mocht ik nog vragen hebben dan hoop ik dat jullie "ervaren karpervissers " mij daarmee kunnen en willen helpen.
M.v.g. Alain Tebbe
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

25-09-2012 00:37

Linksboven; navigatie en zoekfunctie.

Peilhengel, zie recent topic. En magazine 150 vragen over karpervissen kopen euro 3.95 (niet alles geloven wat je leest :D ).
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Plaats reactie