Na 8 jaar weer vissen, wat is er allemaal veranderd?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

18-05-2012 17:30

Hallo,

Na 8 jaar niet meer de mogelijkheid gehad te hebben om te vissen ga ik dit jaar mijn hobby weer oppakken.
Nu wil ik graag weten wat er allemaal veranderd is in die tijd kwa vergunningen, nachtvissen ect ect.

Ik viste voornamelijk op grote kanalen / grote "stilstaande" rivieren dus daar ga ik mij weer op richten.

Mvg

Remon van Wanrooij
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Alan Smithee
Berichten: 12
Lid geworden op: 04-08-2011 00:35
Locatie: Alkmaar

18-05-2012 19:15

Ik heb zelf ook een pauze gehad van zo'n 8 jaar en ben vorig jaar weer begonnen. Wel weer met verse stokken, molens e.d. want had toen alles weggedaan.

Ik vind zelf dat er niet echt heel veel veranderd is op het gebied van vissen. kwam er wel achter dat er erg veel soorten onderlijnen en loodsystemen zijn bijgekomen. Daarnaast waren de freezerbaits ook nieuw voor mij en die moet ik ook nog ontdekken.

Op het gebied van comfort langs de waterkant zijn er wel goede ontwikkelingen gedaan. Heb toevallig vandaag een nieuwe stretcher gekocht en dat is niet te vergelijken met diegene die ik vroeger had! Lijkt wel een Auping!

Succes met vissen en goed dat je weer begonnen bent!
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

19-05-2012 09:50

Bedankt voor je reactie.

Nieuwe vis spullen heb ik toch nodig omdat ik een tijdje geleden zowat alles wat ik nog had heb weg gegeven :).
Ik ga maar eens snel de vispas aanvragen, iets wat voor mij ook nieuw is want de laatste keer dat ik ging vissen had ik nog een papieren stempel boekje haha.
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
Victor de Waard
Berichten: 355
Lid geworden op: 15-06-2010 21:45
Locatie: Sleeuwijk

07-07-2012 01:00

Stekkenpezers :x
Plaats reactie